کل نماهای صفحه

۱۳۹۴ شهریور ۱۶, دوشنبه

ایران-پیام مریم جوی به مناسبت پنجاهمین سال حیات سازمان مجاهدین خلق ایران

پنجاهمين سالگرد تاسیس سازمان مجاهدين، جنبش پيشتاز آزادي ايران بر مردم ایران گرامی باد

ایران-پیام مریم جوی به مناسبت پنجاهمین سال حیات سازمان مجاهدین خلق ایران

ایران-پیام مریم جوی به مناسبت پنجاهمین سال حیات سازمان مجاهدین خلق ایران

پنجاه سال پیش، سازمان مجاهدین خلق ایران در چنین روزی بنیادگذاشته شد. این جنبش، كه در مبارزه با دو ديكتاتوري بهاي سنگيني پرداخته و ده‌ها هزار نفر از اعضايش جان خود را بر سر اين مبارزه گذاشته‌اند، امروز سرمايه بزرگ مردم ايران براي آزادي است.
پايداري نيم قرني اين جنبش از اراده ملت ايران براي كنار زدن استبداد و عقب‌ماندگي و برقراري يك نظام دموكراتيك و پيشرفته ناشي مي‌شود. وجود جنبشي كه با پشتوانه نيرومند حمايت‌هاي مردمي توانسته‌ است استمرار يابد، مهم‌ترين عامل اميدواري به آينده ايران است.
استقبال ايرانيان به ويژه جوانان آزاديخواه از آرمانهاي مجاهدين به خصوص آرمان آزادي و برابري و نفي ستم و بي‌عدالتي، آينده پرشكوهي را نويد مي‌دهد.
بسیار خوشحالم که در پنجاهمین سال حیات سازمان مجاهدین خلق ایران، شورای مرکزی مجاهدین (نهاد رهبري كننده  جنبش) متشکل از هزار زن مجاهد،توسط این جنبش به مردم ایران معرفی شد.
اين ارمغاني  است براي جامعه ايران كه به نسل جوان به خصوص دختران و زنان پيام مي‌دهد كه قيام براي آزادي بر دوش شما و مسئوليت شماست. با هر پندار و فريبي از جانب رژيم حاكم كه بخواهد شما را از اين جايگاه دور كند، مقابله كنيد.
شوراي مركزي مجاهدين يك فراخوان نافذ است و صفي را تشكيل مي‌دهد كه تا خواهران ما در زندان‌هاي سياسي يا همه زنان برابري طلب و آزاديخواه امتداد پيدا مي‌كند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر