کل نماهای صفحه

۱۳۹۴ آبان ۲۳, شنبه

ایران- ویدئوومتن پیام مریم رجوی ومراسم باشرکت مریم رجوی درهمبستگی بامردم فرانسه



ایران- ویدئوومتن پیام مریم رجوی درمحکومیت عمل وحشیانه تروریستی، کشتار مردم بیگناه پاريس 23 آبان, 1394

لینک کلیپ مراسم  یک دقیقه سکوت حمله جنایتکارانه تروریستی پاریس



تقدیم تاج گلی از طرف مریم رجوی به یاد قربانیان حملات تروریستی پاریس  متحد با مردم فرانسه علیه بنیادگرایی اسلامی و تروریسم – پاریس مقابل سالن باتاکلان : هیات مقاومت ایران همراه با هنرمند فرانسوی سوفا

لینک عکسهای مراسم یک دقیقه سکوت در همبستگی با مردم فرانسه و به یاد قربانیان حملات تروریستی پاریس #ایران

ایران- ویدئوومتن پیام مریم رجوی درمحکومیت عمل وحشیانه تروریستی، کشتار مردم بیگناه پاريس 23 آبان, 1394

ایران- ویدئوومتن پیام مریم رجوی درمحکومیت عمل وحشیانه تروریستی، کشتار مردم بیگناه پاريس 23 آبان, 1394
مریم رجوی: من همه مسلمانان را فرا می‌خوانم که جنایات تروریستی در پاریس را 

محکوم کنند

از جانب مردم و مقاومت ایران برای آزادی و دموکراسی، حملات تروریستی و قتل عام مردم بی‌دفاع در پاریس را قویاً محکوم می‌کنم. این حمله را که مصداق جنایت علیه بشریت است، به رئیس‌جمهور، دولت و مردم فرانسه تسلیت می‌گویم و با مردم فرانسه به‌ویژه خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی می‌کنم. قلب ما امروز با شما، ملت فرانسه است. 

مردم ایران که ۳۷ سال است تحت حاکمیت دیکتاتوری مذهبی و تروریستی آخوندی، یعنی پدرخوانده داعش قرار دارند، داغ و تلخی این جنایتها را در عمق وجود خود حس می‌کنند و مردم فرانسه و احساساتشان را در اين لحظات سخت ‏كاملاً درك مي‌كنند و با شما همدردند.


مردمي كه همين دو هفته پيش ۲۴ تن از بهترين فرزندان بي‌سلاح و بي‌دفاعشان را در حمله موشكي عوامل اين رژيم، به كمپ ليبرتي در عراق، از دست دادند.
امروز وجدان بشريت در شوک و ناباوری و حیرت فرو رفته است که چگونه می‌توان تحت نام خدا و دین چنین جنایتی را مرتکب شد. بنیادگرایی تحت نام اسلام چه در لباس شیعه و ولایت فقیه، و چه در لباس سنی و داعش و جنایات ضدبشری آنها، هیچ ربطی به اسلام ندارد.  همچنان‌كه بايد حساب فاشيسم ديني حاكم بر ايران و جناياتش از جمله  ۱۲۰ هزار اعدام سياسي، گروگانگيري، صدور تروريسم از آرژانتين تا كشورهاي اروپايي تا خاورميانه و كشورهاي آسيايي و آفريقايي را بايد از حساب اسلام و مردم  ايران جدا كرد. اين يك رويكرد ضروري براي منزوي كردن بنيادگرايي و  تروريسم تحت نام اسلام است.
این پدیده شوم در هر کجا که باشد، دشمن صلح و بشریت است.
از همین رو، من همه مسلمانان، همه رجال دین، چه سنی و چه شیعه را فرا می‌خوانم که قویاً این جنایت را محکوم و در مقابل افراطی‌گری تحت نام اسلام، ایستادگی کنند و اجازه ندهند که عملکرد این تروریستهای جنایتکار به حساب اسلام و مسلمانان گذاشته شود.
رژیم اسد و حامی اصلی آن، رژیم حاکم بر ایران، با کشتار ۳۰۰هزار نفر و آواره کردن بیش از نیمی از مردم سوریه، منبع اصلی تغذیه سیاسی و اجتماعی داعش است. تا این دیکتاتوری تحت حمایت فاشیسم دینی حاکم بر ایران در دمشق حکومت می‌کند، داعش به حیات خود ادامه می‌دهد و صدور حمام خون از خاورمیانه به اروپا ادامه می‌‌یابد.
متقابلاً آخوندهای حاکم بر ایران که خود را سودبرنده این جنایات می‌دانند، در منتهای وقاحت، مقصر این حمله را خود فرانسه جلوه می‌دهند. آنها مطابق آن چه امروز در خبرگزاری رسمی سپاه پاسداران منتشر کرده‌اند، خواستار آنند که فرانسه بر اثر کشتار ۱۳ نوامبر از قاطعیت علیه دیکتاتوری اسد دست بردارد و به جای آن «به هماهنگی با کشورهای اسلامی» یعنی با آخوندهای حاکم بر ایران، رو بیاورد.
در چنین شرایطی پافشاری و اعمال قاطعیت در مورد برکناری بشار اسد و حل بحران سوریه که فرانسه همیشه بر آن، تاکید کرده، بیش از ‍ پیش، ضروری است. تجربه نشان داده است که قاطعیت در قبال تروریستها، مؤثرترین و تنها شیوه صحیح و اصولی است.
با عميق‌ترين همدردیها ‌ نسبت به ملت داغدار فرانسه از صميم قلب براي نجات مجروحان دعا مي‌كنم.‏
مریم رجوی كشتار پاريس را قويا محكوم كرد

مریم رجوی كشتار پاريس را قويا محكوم كردو به رئيس جمهور و مردم فرانسه تسليت گفت

مریم رجوی، كشتار مردم بيگناه در  پاريس را تروريسم وحشيانه و جنايت عليه بشريت توصيف كرد و آن را قويا محكوم نمود. او اين فاجعه بزرگ را به رئيس جمهور، دولت و مردم  فرانسه تسليت گفت و صميمانه‌ترين همدرديهايش را به خانواده قربانيان ابراز كرد.

وي افزود: امشب وجدان بشريت در شوك و ناباوري و حيرت فرو رفته است كه چگونه ميٰ‌توان تحت نام خدا و دين چنين جنايتي را مرتكب شد. مردم ایران كه 37 سال است تحت حاكميت سياه ديكتاتوري مذهبي و تروريستي آخوندي، يعني پدرخوانده داعش، قرار دارند با اين جنايتها به خوبي آشنا هستند و مردم فرانسه و احساساتشان را در اين لحظات سخت كاملاً درك مي‌كنند و با آنها همدرد هستند.

مریم رجوی تأكيد كرد بنيادگرايي تحت نام اسلام، چه در لباس شيعه و ولايت فقيه و چه در لباس سني و داعش و جنايات ضد بشري آنها هيچ ربطي به اسلام ندارد و اين پديده شوم در هر كجا كه باشد دشمن صلح و بشريت است.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

22 آبان 1394(13نوامبر2015)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر