کل نماهای صفحه

۱۳۹۵ بهمن ۲۸, پنجشنبه

ایران-مجموعه ای کامل درباره مقابله با دخالتهای تروریستی منطقه‌یی و سرکوب داخلی سپاه پاسداران



مایک پمپئو:‌ همه جا رد پای تروریسم رژیم ایران است
مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در اجلاس سالانه اتحاد علیه ایران اتمی خواستار مقابله با تروریسم و فعالیتهای بی‌ثبات کننده رژیم ایران شد و بر حمایت از مردم ایران و اعتراضات آنان تأکید کرد.


افشاگری نیویورک تایمز در مورد نقش مخرب حزب‌الله لبنان به‌عنوان گماشته و آلت دست رژیم ایران

افشاگری نیویورک تایمز در مورد نقش مخرب حزب‌الله لبنان به‌عنوان گماشته و آلت دست رژیم ایران
روزنامه نیویورک تایمز 5شهریور 96 طی گزارشی با عنوان «حزب‌الله: گماشته، مأمور ویژه و پتک رژیم ایران در خاورمیانه» نوشت:‌
حزب‌الله به‌عنوان یک گروه شبه‌نظامی لبنانی شبکه‌یی از سنگرها و تونلها را در نزدیکی مرز جنوبی لبنان ساخت و هزاران شبه‌نظامی را آموزش داد و ذخایری از موشکهایی با قابلیت هدف قرار دادن مناطق دوردست را ذخیره ساخت.
همزمان با تغییر صورت گرفته در خاورمیانه و با شعله ورتر شدن درگیریها در اطراف منطقه حزب‌الله نیز تغییر کرد.
این گروه به‌سر عت قلمرو عملیاتش را گسترش داده است. گروههایی از شبه‌نظامیانش را به سوریه اعزام کرده است. مربیان خود را به عراق فرستاده است. در یمن از شبه‌نظامیان حمایت کرده و به سازمان دادن گردانی از شبه‌نظامیان در افغانستان کمک کرده است. گردانی که می‌توانند تقریباً در هر جایی بجنگند.
در نتیجه، حزب‌الله قدرتی در خود نیست بلکه مهمترین ابزار در پیشبرد جاه‌طلبیهای منطقه‌یی حامی خود می‌باشد: رژیم ایران حزب‌الله تقریباً در همه درگیریهایی که برای رژیم ایران اهمیت دارد شرکت داشته و مهمتر از همه در عضوگیری، آموزش و تسلیح مجموعه یی از گروه‌های شبه‌نظامی جدیدی که آنها نیز دستور کار رژیم ایران را پیش می‌برند، کمک کرده است... 
حزب‌الله تبدیل به بازوی موجود و بالقوه سپاه پاسدران گشته و تأمین کننده شبکه شبه‌نظامیان رژیم ایران است... سران رژیم ایران به‌طور فزاینده‌یی ‌برای پیگیری اهداف خود به حزب‌الله تکیه دارند.

رژیم ایران و حزب‌الله تکمیل کننده همدیگر هستند. برای رژیم ایران حزب‌الله نه تنها تأمین کننده نیروی نظامی بلکه تأمین کننده عوامل عرب زبانی است که راحت‌تر می‌توانند در جهان عرب کار کنند. برای حزب‌الله اتحاد با رژیم ایران به‌معنی پول برای شبکه گسترده خدمات اجتماعی در لبنان است. رژیم ایران پول مدارس، بیمارستانها و نیروهای نظامی از جمله تسلیحات، تکنولوژی و حقوق دهها هزار شبه‌نظامی حزب‌الله را می‌پردازد.

ایوان ساشا شیهان: آمریکاچگونه می‌خواهند تغییر رژیم از طریق ”عناصری در داخل ایران ”را تسهیل کنند

هیل نشریه کنگره آمریکا روز جمعه 13مرداد در مقاله‌یی به قلم ایوان ساشا شیهان مدیر برنامه مطالعات عالی در روابط بین‌الملل و امنیت انسانی در دانشگاه بالتیمور نوشت:‌ دونالد ترامپ، رکس تیلرسون و سایرین باید اکنون به این نکته توجه کنند که چگونه می‌خواهند تغییر رژیم از طریق ”عناصری در داخل ایران ”را تسهیل کنند تا نسبت به یک راه‌حل دائمی برای موضوع اتمی و مسائل دیگر اطمینان یابند.
در گردهمایی اول ژوییه در پاریس، دهها هزار ایرانی خارج از کشور، به تغییر دموکراتیک متعهد شدند، تغییری که مورد حمایت اعضای ارشد حزب رئیس‌جمهور قرار گرفت. این تعهد کافی بود تا هر گونه شک و تردیدی در مورد احتمال موفقیت‌آمیز بودن تغییر رژیم را برطرف کند. برای همه حاضرین روشن بود که یک آلترناتیو دموکراتیک وجود دارد و تغییر رژیم در دسترس است.
در گردهمایی ایران آزاد، مریم رجوی، رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت ایران، قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سیاه را اقدامی ضروری برای تسهیل قیام علیه یک رژیم تضعیف شده در ایران دانست. اعتراضات اخیر نشان می‌دهند که ایرانیان عادی، از سرکوب سیاسی و مدنی، نقض حقوق‌بشر و روابط خصومت‌آمیز با قدرتهای جهانی توسط این رژیم خسته شده‌اند و آنها را در برابر ”بهار فارسی ”آسیب پذیر می‌کند

تحلیل و بررسی سیاستهای‌ فاشیسم مذهبی بازبینی سیاست در قبال دیکتاتوری آخوندی 

کنفرانس در سنای آمریکا: «مقابله با دخالتهای منطقه‌یی و سرکوب داخلی سپاه پاسداران
کنفرانس در سنای آمریکا: «مقابله با دخالتهای منطقه‌یی و سرکوب داخلی سپاه پاسداران»
روز چهارشنبه در کنفرانسی در سنای آمریکا، راههای مقابله با دخالتهای منطقه‌ای رژیم و اقدامات سرکوبگرانه سپاه پاسداران ولایت‌فقیه در داخل ایران مورد بررسی قرار گرفت.
این کنفرانس با حضور شخصیت‌های سیاسی و کارشناسان و محققان برجسته از بنیادها و انستیتوهای تحقیقات و دانشگاههای آمریکا برگزار شد و سخنرانان آن عبارت بودند از:
‌سفیر رابرت جوزف معاون پیشین وزارت‌خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحات و امنیت بین‌المللی، مایکل پریجنت، کارشناس بنیاد فکری هادسون و از دانشگاه امنیت ملی، لی اسمیت، کارشناس ارشد انستیتوی هادسون، سردبیر ویکلی استاندارد، ایلان برمن معاون ارشد شورای سیاست خارجی آمریکا، نادر اسکویی، کارشناس انستیتوی مطالعات خاور نزدیک و رامش سپهرراد، محقق دانشکده تجزیه و تحلیل (مسائل و بحرانها) در دانشگاه جرج میسون. 
این کنفرانس همزمان با بررسی و تصویب لایحه تحریمهای جدید در کنگره آمریکا برگزار شد؛ لایحه‌یی که سپاه پاسداران را مشمول تحریمهای دستور اجرایی رئیس‌جمهور آمریکا در سال ۲۰۰۱ به شماره 13224 می کند، و کل سپاه پاسداران را عملاً یک نیروی تروریستی بین‌المللی محسوب می‌کند.


روحانی اعتراف می کند اقتصاد کشور را در خدمت جنگ افروزی در عراق و سوریه قرار داده است

پاسدارقاسم سلیمانی، سرکرده نیروی تروریستی قدس در ۱۹ تیر (۱۰ژوییه)، بار دیگر به جنگ افروزی رژیم آخوندی در عراق و کشتار مردم و به راه انداختن جنگ مذهبی در این کشور اعتراف کرد. وی گفت: «ابو مهدی فرمانده حشدالشعبی توانست کلید درب انبارهای تسلیحات (رژیم ایران) را در خدمت خودش بگیرد... در همین نیروی هوایی سپاه تنها اسکادران جنگنده‌های سوخو به محض درخواست عراق در خدمت این کشور قرار گرفت و هزاران تن سلاح از طرف [رژیم ایران] در خدمت آنها داده شد. [خامنه ای] همواره تأکید داشت دولت...از هرگونه کمکی به ...عراق دریغ نکند و بر همین اساس وزارت دفاع ایران به صورت سه شیفت برای عراق سلاح تولید و به آنجا ارسال کرد».

پاسدار سلیمانی افزود: «نیروهای حزب‌الله لبنان نقش بزرگی در پیروزیهای عراق و سوریه داشتند... حزب‌الله لبنان بود که شهدای زیادی داد و همه تجربه خود را در اختیار حشد‌الشعبی قرار داد. من دست سیدحسن نصرالله ...را می‌بوسم.. امروز ارتش عراق به سمت یک ارتش حزب‌اللهی در حال حرکت است».


تأکید پاسدار قاسم سلیمانی بر جنگ‌افروزی و صدور ارتجاع

پاسدار قاسم سلیمانی سرکرده جنایت‌پیشه نیروی قدس سپاه گفت: 'بعضی وقتها ما از راه دیپلوماسی اقداماتی می‌کنیم که در دنیا هم بر آن تأکید می‌کنند، اما بعضی گره‌ها و برخی مشکلات، خصوصاً جایی که مشکلات مهمی وجود دارد، فقط با دیپلوماسی حل نمی‌شود.'






کنفرانس مطبوعاتی دفترنمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن :
افشای ۴۲مرکز موشکی سپاه پاسداران که تولید، آزمایش، نگهداری، پرتاب و فرماندهی موشکها را به عهده‌ دارند + عکس
 سازماندهی نیروی هوا-فضای سپاه (ارگان پرتاب موشک) و سازمان هوا-فضا (ارگان ساخت موشک) رژیم

دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشینگتن در کنفرانس مطبوعاتی خود جزییاتی را درباره 42مرکز موشکی سپاه پاسداران فاش کرد که درگیر تولید، آزمایش، نگهداری، پرتاب و فرماندهی هستند. از جمله این که:

برای مطالعه کلیک کنید


دادگاه کویت:‌ حزب‌الله لبنان، بال راست س‍پاه پاسداران و در ردیف سازمانهای تروریستی مثل داعش است

دادگاه استیناف کویت روز چهارشنبه ۳۱خرداد ۹۶حکم داد شبه‌نظامیان حزب‌الله لبنان یک گروه تروریستی و بال راست س‍پاه پاسداران ایران و در ردیف سازمانهای تروریستی مثل داعش هستند.
 اورینت با اعلام خبر فوق افزود این دادگاه با صدور حکم خود به جدال درباره شبه‌نظامیان حزب‌الله پایان داد و گفت هر حکمی که درباره همکاری و عضویت با داعش یا هر سازمان ممنوعه دیگر صادق است بر شبه‌نظامیان حزب‌الله هم منطبق است.
 دادگاه در ادامه جزییات حکم خود علیه گروه العبدلی که به نقش رژیم ایران در توطئه‌های تروریستی اعتراف کردند را نیز اعلام کرد و همه اعضای این گروه ۲۶نفره به جز یک نفر را که برای خرابکاری در کویت برنامه‌ریزی می‌کردند محکوم کرد.




سپاه پاسداران بایستی به‌عنوان یک نیروی تروریستی و شریک داعش لیست‌گذاری شود
علیرضا جعفرزاده و مجید صادقپور با تلویزیون اورینت متعلق به اپوزیسیون سوریه درباره رژیم ایران مصاحبه‌یی انجام دادند.
بحران مالی و نیرویی شبه‌نظامیان حزب‌الله لبنان وابسته به رژیم ایران-اسکای نیوز16اردیبهشت 96
یک گزارش منابع اطلاعاتی آلمان می‌گوید حزب‌الله لبنان در بدترین وضعیت مالی خود به‌سر می‌برد. منابع و شبکه‌های تأمین مالی این حزب به‌طور بی‌سابقه‌ای کاهش یافته‌اند. حزب‌الله بر سر یک دوراهی سخت قرار گرفته است هر چند که به علت اجرای طرحهای رژیم ایران در منطقه دیگر نمی‌تواند در شیپور مشروعیت مقاومت بدمد.ناتوانی مالی، افزایش فساد و از بین رفتن اعتماد، بحرانی است که شبه‌نظامیان حزب‌الله لبنان با‌ آن مواجه هستند. بحران از زمان ورود این حزب به جنگ سوریه در حمایت از رژیم اسد بارز شد. اما روزنامه آلمانی دی ولت نوشت این بحران، هم‌اکنون تشدید شده است شبه‌نظامیان حزب‌الله علاوه بر شرکت در جنگ سوریه در کنار نظامیان اسد، در جنگ یمن نیز به‌عنوان مشاوران کودتاگران حوثی فعالیت می‌کنند.
ادامه

کارنامه ۳۸ساله پاسداران: جنگ، سرکوب، صدور ترور و بنیادگرایی و پیشبرد پروژه بمب اتمی
نامگذاری پاسداران در لیستهای تروریستی و اخراج آن از منطقه، ضرورت صلح و آرامش در منطقه

پاسدار سرلشگر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آخوندها در روز 2 اردیبهشت 1396 به‌مناسبت سی‌وهشتمین سالگرد تأسیس سپاه گفت پاسداران با حضور «در سوریه و عراق خود را ”سپر امنیت“ ملت ایران و بلکه امت اسلامی» کرده‌اند. وی تأکید کرد که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود». در فرهنگ بنیادگرایان حاکم بر ایران منظور از کشور و ملت ایران و امت اسلامی چیزی جز نظام ضدانسانی و ضدایرانی ولایت‌فقیه نیست. چنان که حسن روحانی رئیس‌جمهور آخوندها در روز 10اردیبهشت ضمن تمجید از جنایتهای سپاه گفت: «عاملی که باید مردم را زیر پرچم اسلام به میدان بیاورد، سپاه است».


حمله شيمايي نيروي هوايي اسد به خان شيخون براي پشتيباني از عمليات نيروي زميني سپاه

بررسي وقايع قبل و بعد از حمله شيمیايي بشار اسد به شهر خان شيخون، به روشني نشان مي دهد كه هدف اين حمله پشتيباني از عمليات سپاه پاسداران در شمال استان حما بوده است. از آنجايي كه ارتش آزاد و اپوزيسيون سوريه از روز اول فروردین96 (21 مارس2017) در شمال حما شروع به پيشروي كرده و به سه كيلومتري شهر حما رسيدند، سپاه نيروهاي خود در دمشق و حومه آن را به همراه بالاترين فرماندهانش به اين منطقه فرستاد. در حال حاضر اين نيروها در شمال و غرب شهر حما و اطراف شهرك سوران حضور دارند. از جمله اين نيروها گردانهاي لشگر 19 فجر شيراز و گردانهاي لشكر موسوم به نبي اكرم از كرمانشاه، گردانهاي ويژه صابرين از استان تهران و نيروهاي تيپ نينوا از استان گلستان هستند.

نیکی هیلی: مجازات رژیم ایران را به‌دلیل حمایتش از تروریسم و ناامن کردن منطقه، افزایش می‌دهیم

هشدار نمایندگان انگلستان و آمریکا: رژیم ایران به بی‌ثباتی در منطقه دامن می‌زند



جان بولتون: زمان آن رسیده است که تروریستهای رژیم ایران را لیست‌گذاری و مورد تحریم قرار دهیم

جان بولتون سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل‌متحد طی مقاله‌یی که روز دوشنبه 28فروردین96 در نیویورک پست درج شده خواهان لیست‌گذاری سپاه پاسداران و تحریم آن شد.

ولید فارس: رژیم ایران به‌دنبال اتوبانی بین ایران، عراق، سوریه و حزب‌الله است

رژیم ایران به‌دنبال اتوبانی بین ایران، عراق، سوریه و حزب‌الله است. ما باید مانع طرحهای آن شویم. سخنان دکتر ولید فارس در مصاحبه با فاکس نیوز 26فروردین96.
لینک متن مصاحبه کلیک کنید


تحریمهای جدید دولت آمریکا علیه اداره کل زندانهای رژیم آخوندی در تهران به‌خاطر جنایات سرکوبگرانه و نقض شدید حقوق‌بشر و همچنین لیست‌گذاری سهراب سلیمانی (برادر پاسدار قاسم سلیمانی که از جمله دست‌اندرکار سرکوب وحشیانه کانون شورشی و مقاوم بند۳۵۰ اوین و قهرمانانی هم چون مجاهد شهید غلامرضا خسروی نیز بوده است)، با استقبال نمایندگان کنگره آمریکا از هر دو حزب رو به رو شد.


کنفرانس در پارلمان نروژ پیرامون راه‌حل مقابله با بنیادگرایی و تروریسم تحت نام اسلام
در پارلمان نروژ کنفرانسی با عنوان بنیادگرایی اسلامی، راه‌حل چیست؟ برگزار شد. در این کنفرانس، نمایندگان پارلمان این کشور از احزاب مختلف، نمایندگان سفارت‌خانه‌های کشورهای مختلف از جمله سفیر هلند در نروژ و شماری از حامیان مقاومت ایران شرکت داشتند.
کنفرانس در سنای آمریکا با حضور شخصیت‌های برجسته آمریکایی پیرامون مداخلات تروریستی سپاه پاسداران
فراخون به لیست‌گذاری سپاه پاسداران و اعمال تحریم‌های فراگیر علیه رژیم

روز پنجشنبه ۶ آوریل ۲۰۱۷، جلسه‌یی در سنای آمریکا، با حضور شخصیت‌های برجسته آمریکایی و متخصصان امور تروریسم و سیاست خارجی برای بحث پیرامون ماهیت و کارکردهای سپاه پاسداران رژیم آخوندی برگزار شد؛ سخنرانان این کنفرانس با تشریح نقش محوری سپاه به‌عنوان اهرم اصلی سرکوب رژیم در داخل و صدور تروریسم و بنیادگرایی به خارج، بر
 لزوم لیست‌گذاری تروریستی و اعمال تحریم‌های فراگیر علیه سپاه فراخوان دادند.

آمریکا برادر پاسدار قاسم سلیمانی وسازمان زندانهای تهران را تحریم کرد

رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا:‌دخالتهای رژیم ایران گسترش یافته است

الشرق‌الأوسط: نابودی داعش با خلع ید از تمامیت رژیم ایران شروع می‌شود

روزنامه الشرق‌الأوسط در مقاله‌یی که در روز دوشنبه 21فروردین 96 منتشر کرد با اشاره به نقش مخرب رژیم آخوندی در منطقه نوشت: ”اساساً نمی‌توان بر هیچ سازمان تروریستی که در کشورهای عربی زمینه داشته باشد مانند داعش در سوریه و عراق و القاعده در یمن و رژیم بشار اسد که هیچ ابایی از بکارگیری سلاح شیمیایی برای کشتن کودکان ندارد چیره شد، مگر با خلع ید از رژیم ایران که تمامی این سازمانهای وحشی را رشد و نمو و پرورش داده و حمایت کرده است“.


از كار انداختن ماشين جنگي ديكتاتور سوريه بايد با بيرون انداختن رژيم ايران و پاسداران و مزدورانشان از سوريه وعراق ويمن تكميل شود


پس از سالها مماشات با رژيمهاي سوريه و ايران كه حاصلي جز افزايش جنايتهاي جنگي و جنايت عليه بشريت نداشته است، هدف قرار دادن و از كار انداختن پايگاهها و مراكز حملات شيميايي و ماشين جنگي ديكتاتور سوريه خواست مبرم همه مردم و آزاديخواهان اين كشور است. اين در راستاي پايان دادن به فاجعه تاريخي سوريه است كه بايستي با بيرون انداختن فاشيسم ديني حاكم بر ايران و پاسداران و مزدورانش از سوريه و عراق و يمن تكميل شود. خلع يد از پدر خوانده و حامي اصلي تروريسم در جهان امروز، لازمه صلح و آرامش و رخت بربستن بنيادگرايي و تروريسم در منطقه و جهان است.

پیام مریم رجوی به جلسه حقوق‌بشر و دموکراسی در ایران در مجلس نمایندگان آمریکا

مریم رجوی: مردم ایران از لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استقبال می‌كنند. سپاه پاسداران، مسئول هزاران اعدام سیاسی و شكنجه در زندان‌هاست.
سپاه پاسداران هم‌چنین مسئولیت حمایت از فعالیت‌های تروریستی در خارج از ایران و شرکت در آن‌را به‌عهده دارد...

ریموند تنتر در نشریه کنگره آمریکا: نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران توسط آمریکا ضروری است

ریموند تنتر پروفسور ریموند تنتر عضو پیشین شورای امنیت ملی آمریکا و اد استفورد استاد کالج اینتر-آمریکن دیفنس طی مقاله‌یی در شماره امروز هیل نشریه کنگره آمریکا از نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران حمایت کردند. در این مقاله آمده است: «آزار و اذیت نیروهای دریایی آمریکا توسط نیروهای رژیم ایران در آبهای بین‌المللی خلیج‌فارس حاکی از آن است که سران رژیم ایران آماده می‌شوند تا دولت جدید آمریکا را بر سر یک چیز تست کند: بر سر تعهدی که وی به‌طور علنی برای مقابله با رژیم ایران بیان کرده و گفته است که اگر این رژیم به تعهدات خود تحت برجام عمل نکند، اگر تحریمهای آمریکا را نقض کند و یا اگر درگیر فعالیتهای بی‌ثبات کننده در منطقه گردد، با آن مقابله خواهد کرد.

آدام ارلی سخنگوی پیشین وزارت خارجه آمریکا: ۵۰ درصد تولید ناخالص داخلی در دستان ولی فقیه و سپاه است که برای تروریسم و سرکوب استفاده می شود

سفیر آدام ارلی، سخنگوی پیشین وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه با سیمای آزادی درباره کنفرانس خبری نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشینگتن و انتشار کتاب ظهور امپراطوری مالی سپاه پاسداران گفت: این کتاب نشان می دهد که 50 درصد تولید ناخالص داخلی در دستان ولی فقیه و ارگان‌های تحت کنترل او و در درجة اول، سپاه پاسداران است که از این دارایی‌های حکومتی برای تأمین مالی تروریسم در خارج و سرکوب در داخل استفاده می کنند.
وی گفت:‌« اهمیت این کتاب را می‌توان در سه نکته بیان کرد: اول این که مستند کنندة میزان جزییات و اعتبار تصاحب اقتصاد توسط ارگان‌های حکومتی است و نشان می‌دهد، 50 درصد تولید ناخالص داخلی در دستان ولی فقیه و ارگان‌های تحت کنترل او و در درجة اول، سپاه پاسداران است. نکتة دومی که مورد بحث قرار گرفت، ارتباط بین کنترل اقتصاد توسط این گروه‌ها و استفاده از دارایی‌های حکومتی برای تأمین مالی تروریسم در خارج و سرکوب در داخل است».

مصاحبه علیرضا جعفرزاده: غارت مردم توسط ۱۴ ارگان تحت کنترل خامنه‌ای

علیرضا جعفرزاده، در مصاحبه با سیمای آزادی درباره کنفرانس افشاگرانه مقاومت ایران در واشینگتن گفت:
این کتاب که امروز منتشر شد که این جلد کتاب هستش و تیترش. در حقیقت در ۱۷۴ صفحه منتشر شد با جزئیات دقیق از ۱۴ ارگان سپاه‌ پاسداران که چطوری این ۱۴ ارگان که تحت کنترل خامنه‌ای و سپاه‌پاسداران هستند، اموال مردم ایران رو غارت می‌کنند و خرج سرکوب و تروریسم می‌کنند. ما با جزئیات، تمام شرکتهای وابسته با این ۱۴ ارگان رو یک به یک اسم بردیم در این کتاب. ابعاد کنترل مالی رو، مثلاً ستاد اجرایی که به وضوح، مفصل در این کتاب راجع بهش صحبت کردیم، ۹۵ میلیارد دلار سرمایه‌اش هستش و، که تماماً از غصب غیرقانونی اموال مردم توسط همین خامنه‌ای، ستاد، صورت گرفته. یا ارگانهای دیگه‌ای مثل تعاونی سپاه، تعاونی بسیج، بنیاد مستضعفان، بنیاد شهید، کمیته امداد، آستان قدس رضوی و همه ارگانهایی که در اینجا اسم بردیم چطوری نشان دادیم که اینها به‌اصطلاح اموال را به کنترل خودشون گرفتند، سیستمهای بانکی و مالی رو تحت کنترل خودشون گرفتند و با حذف سوپسیدها، در واقع پول را از جیب مردم ایران، از محرومترین اقشار در‌آوردند و به جیب خامنه‌ای و سپاه ریختند و نهایتاً پولها چطوری صرف سرکوب و اختناق و محدودکردن مردم ایران، تو داخل ایران، و صرف تروریسم و صدور بنیادگرایی و برنامه‌های ساختن بمب اتم و برنامه‌های موشکی‌شون کردند. کنفرانس توجه زیادی را به خودش جلب کرد.

کنفرانس افشاگرانه در واشینگتن:‌ معرفی کتاب ایران، ظهور امپراتوری مالی سپاه پاسداران

روز چهارشنبه در یک کنفرانس افشاگرانه در دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن، کتاب ایران: ظهور امپراطوری مالی سپاه پاسداران معرفی شد و طی آن، نقش سپاه خامنه‌ای در گسترش تروریسم و تشدید دخالتهای رژیم در منطقه و همزمان چنگ‌اندازی سپاه بر اقتصاد ایران تحت حاکمیت آخوندها برای تأمین هزینه‌های این فعالیتها تشریح شد.
علیرضا جعفرزاده معاون دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشینگتن با معرفی این کتاب از جمله تصریح کرد که خامنه‌ای از سال 2005، تحت پوشش «خصوصی‌سازی»، اقتصاد ایران را غصب کرده و آن‌را به‌سمت سپاه سوق داد.

افشای فعالیتهای سپاه پاسداران در کنفرانس مقاومت ایران

روز سه‌شنبه مقاومت ایران، طی یک کنفرانس مطبوعاتی در پارلمان انگلستان جزییاتی را از فعالیت‌های سپاه پاسداران رژیم آخوندی برای قاچاق تسلیحات و مهمات از طریق بنادر جنوبی ایران به کشورهای منطقه خلیج‌فارس را فاش کرد. 

در این کنفرانس مطبوعاتی که با حضور خبرنگاران رسانه‌های مهم بین‌المللی و عربی برگزار شد، دکتر متیو آفورد نماینده پارلمان انگلستان، استرون استیونسون رئیس بنیاد اروپایی آزادی عراق و حسین عابدینی عضو کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت سخنرانی و بر لزوم لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران رژیم آخوندی به‌عنوان یک گام عملی و ضروری در مبارزه با کانون بنیادگرایی و تروریسم در منطقه، تأکید کردند.

مقاومت ایران در این کنفرانس مطبوعاتی فاش کرد: 90 اسکله، یعنی 45 درصد از اسکله‌های رسمی در ایران، تحت مالکیت سپاه قرار دارد. شرکتهای پوششی سپاه از طریق این اسکله‌ها به قاچاق تسلیحات برای عوامل اعزامی رژیم، به‌طور مشخص مزدوران آن در یمن مشغولند. در این کنفرانس مطبوعاتی همچنین سه شرکت پوششی سپاه که در ارسال غیرقانونی سلاح به یمن نقش دارند، فاش شد


سی.ان.اس نیوز روز سه‌شنبه فیلمی از یک سخنرانی پاسدار حسن عباسی را در سال ۸۹ پخش کرد که طی آن این مهره سرسپرده خامنه ای، به طراحی های تروریستی رژیم در آمریکا با سوءاستفاده‌ از اتباع کشورهایی نظیر مکزیک و آرژانتین اعتراف می‌کند.
وی گفت:‌ «دو میلیون ایرانی ما آنجا داریم. مطمئن باش من از دل آنها سرویس چریکی در می آورم علیه تان. این را خوب شما خبر دارید.
 کنفرانس در پارلمان اروپا
به مناسبت سی و هشتمین سالگرد انقلاب ضد سلطنتی مردم ایران، گروه دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا، کنفرانسی را در مقر این پارلمان در استراسبورگ با حضور نمایندگان از احزاب و کشورهای مختلف برگزار کرد. در این کنفرانس که به ریاست ژرارد دوپره, وزیر در دولت بلژیک و رئیس گروه دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا برگزار شد، علاوه بر نمایندگان پارلمان، ریچارد چارنسکی، نایب رئیس پارلمان اروپا و همچنین دکتر آلخو ویدال کوادراس رئیس کمیتة بین‌المللی در جستجوی عدالت و محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران شرکت و سخنرانی کردند.

سخنرانان در این جلسه ضمن بررسی وضعیت ایران، نقض فزایندة حقوق بشر، جنایات رژیم علیه مردم ایران و به‌ویژه موج اعدام‌های جنایتکارانة توسط دژخیمان خامنه‌ای را به‌شدت محکوم و تأکید کردند که هرگونه رابطه‌یی با رژیم، باید به توقف اعدام‌ها و بهبود وضعیت حقوق بشر مشروط شود. آنها هم‌چنین به مداخلات و جنایات تروریستی رژیم آخوندی در منطقه پرداختند و به لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران رژیم آخوندی فراخوان دادند.

درخواست اپوزیسیون سوریه برای نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران

یاسر فرحان از اعضای هیأت سیاسی ائتلاف ملی سوریه در گفتگو با تلویزیون اسکای نیوز2اسفند 95 گفت: درخواست اپوزیسیون سوریه از آمریکا و سازمان ملل این است که سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان رژیم آخوندی را در لیست سازمانهای تروریستی قرار دهند. این شبه‌نظامیان، پروژه مخرب ولی‌فقیه رژیم ایران را در سوریه پیش می‌برند.
کنفرانس مطبوعاتی دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در آمریکا

کنفرانس مطبوعاتی دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در آمریکا

افشای مراکز آموزشی نیروی تروریستی قدس در خدمت جنگ‌افروزی و صدور تروریسم حکومت آخوندی
روز سه‌شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در دفتر شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن، مقاومت ایران اطلاعات جدیدی را درباره مراکز آموزشی نیروی تروریستی قدس حکومت آخوندی که در خدمت جنگ‌افروزی و صدور تروریسم رژیم قرار دارند، افشا کرد.

اخبار مرتبط:

بازتابهای افشاگری جدید مقاومت ایران 



مقاومت ایران می‌گوید، رژیم ایران شبکه‌یی را برای آموزش تروریستهای خارجی گسترش می‌دهد




 اپوزیسیون ایران خواهان لیست‌گذاری سپاه پاسداران در گروه‌های تروریستی خارجی شد


سپاه پاسداران عامل بی‌ثباتی در منطقه خاورمیانه



 افشای مراکز آموزش تروریستها در ایران توسط مقاومت ایران

مجاهدین خلق ۱۴ قرارگاه فرماندهی و آموزشی سپاه قدس در ایران را افشا کرد


آمریکا متعهد به مبارزه با تروریسم تحت نام اسلام است

آمریکا متعهد است که رژیم ایران هرگز به تسلیحات اتمی دست نیابد. این تأکید مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکاست. گزارشی از فاکس نیوز2اسفند95:



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر