کل نماهای صفحه

۱۳۹۷ تیر ۲۰, چهارشنبه

#افشای شبکه #تروریستی رژیم #ایران در اروپا و آمریکا-فراخوان خانم #مريم_رجوي



 این صفحه شامل اخبار و گزارشات کاملی از اقدامات تروریستی رژيم آخوندی در جریان برگزاری گردهمایی بزرگ سالانه مقاومت و  بعد از آن می باشد
این صفحه به روز می‌شود

************
کنفرانس بین‌المللی در بروکسل درباره تروریسم رژیم آخوندی

روز دوشنبه ۱۵بهمن ۹۷یک کنفرانس بین‌المللی در بروکسل به‌منظور بررسی تهدیدات روزافزون تروریسم دولتی رژیم آخوندی توسط مقامات پیشین، و کارشناسان و متخصصان بین‌المللی مبارزه با تروریسم در سالن رزیدانس پالاس و با حضور نمایندگان رسانه‌های خبری بین‌المللی برگزار شد و طی آن اطلاعات جدیدی در مورد فعالیتهای تروریستی رژیم و همچنین راههای مقابله با تهدید رو به افزایش تروریسم رژیم آخوندی علیه کشورهای اروپایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
شرکت‌ کنندگان در این کنفرانس عبارت بودند 
لوئیس فری، مدیر پیشین اف.بی.آی 
لوئیس فری مدیر  پیشین اف بی آی گفت: اعمال تروریستی رژیم مطلقا اینطور نیست که توسط یک سری افراد خودسر انجام شده باشد. برعکس سازمان یافته بوده و هزینه‌های آن بطور سیستماتیک تامین‌مالی شده و هماهنگ و با طراحی پیش برده شده است. 
لوئیس فری افزود: سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات و حتی  بخشی از سیستمهای تجارتی رژیم باید در تمامیتش در لیست گذاشته شوند.
  
جولیو ترتزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا در سخنان خود گفت: 
ترور بخشی از ماهیت  این رژیم و مقامات مسئول آن است سفارتخانه‌های این رژیم و نقش آنها در تامین لجستیک برای این ترورها بسیار قابل توجه است و باید با این تهدیدات رژیم با شیوه های مشخص و خاص برخورد و مقابله کرد.
دکتر آلخو ویدال کوادراس، رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت

ایو بونه، مدیر پیشین اطلاعات فرانسه
استاندار ایوبونه رئیس پیشین اطلاعات فرانسه در سخنرانی خود گفت: 
سفارتخانه‌های رژیم به مرکز انتشار هرگونه خدمات برای پیشبرد اهداف تروریستی در اروپا تبدیل شده است، از جمله صدور پاسپورتهای دیپلماتیک برای جاسوسان رژیم حتی با اسامی متفاوت غیر واقعی و بعنوان نهادی برای در بردن تروریستهایش، ازمواجهه با قانون و عواقب جنائی آن.
کلود مونکیه، متخصص امور تروریسم از مرکز امنیت و استراتژیک اروپایی 
کنفرانس بین‌المللی در بروکسل درباره تروریسم رژیم آخوندی 
کلود مونیکه متخصص امور تروریسم از مرکز امنیت و استراتژیک اروپایی یک گزارش تحقیقی تحت عنوان توطئه های اخیر تروریستی رژیم ایران در اروپا به کنفرانس ارائه کرد. وی متعاقبا ساختار دستگاه تروریسم رژیم را تشریح کرد و تاکید کرد که فعالیتهای تروریستی رژیم علیه اپوزیسیون اصلی، شورای ملی مقاومت ایران است. 
و فرزین هاشمی از کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران

تمدید حکم بازداشت عوامل توطئه تروریستی علیه گردهمایی مقاومت در پاریس توسط بلژیک

قضاییه بلژیک حکم بازداشت چهار تن از عاملان توطئه تروریستی علیه گردهمایی مقاومت در پاریس را، که هم‌اکنون در اجرای حکم عدالت در زندان به‌سر می‌برند، تمدید کرد.  
به گزارش خبرگزاری بلگای بلژیک این حکم قضایی توسط شعبه اول دادگاه آنتورپ صادر شده است. 
این حکم تأکید می‌کند: اسدالله اسدی و سه تن دیگر به دست داشتن در یک طرح سوءقصد علیه تجمع سالانه مجاهدین خلق ایران متهم هستند.

فراخوان مدیر مرکز استراتژیک اطلاعات و امنیت اروپا به اعمال تحریم و اخراج مأموران اطلاعاتی رژیم ایران از اروپا
کلود مونیکه مدیر مرکز استراتژیک اطلاعات و امنیت اروپا و عضو پیشین سرویس‌های امنیتی خارجی فرانسه طی مصاحبه‌یی با سیمای آزادی، با اشاره به بررسی توطئه‌های تروریستی حکومت آخوندی در اجلاس شورای وزیران اتحادیهٔ اروپا، به اعمال تحریم علیه رژیم و اخراج مأموران اطلاعاتی آن از کشورهای اروپایی فراخوان داد.


نیکی هیلی:‌ دیپلمات رژیم ایران قصد داشت در گردهمایی مقاومت ایران بمب‌گذاری کند

تروریستی رژیم آخوندی در اروپا و توطئه بمب‌گذاری در گردهمایی مقاومت ایران در فرانسه اشاره کرد و گفت:‌
دیپلمات رژیم ایران که در آلمان دستگیر شد طرح توطئه و مواد انفجاری را به یک زوج تحویل داده بود تا گردهمایی مقاومت ایران را بمب‌گذاری کند یعنی محلی که در آن شهروندان آمریکا هم حضور داشتند...
نماینده آمریکا در شورای امنیت دوشنبه ۲۸آبان ۹۷، در رابطه با فعالیتهای تروریستی رژیم آخوندی در اروپا و آمریکا گفت: تهدیدی که در ماههای اخیر به دروازه اروپا و آمریکا نزدیک شده یعنی ادامه گزارشات مستند از فعالیتهای فزاینده تروریستی بین‌المللی توسط رژیم ایران می‌باشد

مقابل پارلمان دانمارک، تظاهرات در محکومیت تروریسم رژیم ایران
روز جمعه دوم آذر ماه، ایرانیان آزاده تظاهراتی را در کپنهاگ در مقابل پارلمان دانمارک، در محکومیت توطئه‌های تروریستی رژیم آخوندی برگزار کردند. 
تظاهر کنندگان به لیست‌گذاری تروریستی وزارت اطلاعات، بستن لانه‌های جاسوسی رژیم و اخراج مزدوران و عوامل دیکتاتوری تروریستی حاکم بر ایران فراخوان دادند.
شرکت‌ کنندگان در تظاهرات کپنهاگ، همبستگی خود را با خیزش‌های اعتراضی اقشار مختلف مردم بپا خاسته میهنمان ابراز کردند و جامعهٔ جهانی را به حمایت خواست مردم ایران برای تغییر دموکراتیک فراخواندند.




جلاس وزیران خارجه اتحادیه اروپا تصمیم گرفت که اعمال تحریم علیه رژیم ایران به‌خاطر دست داشتن در اقدامهای تروریستی در دانمارک و فرانسه را مورد بررسی قرار دهد. 
اتخاذ یک سیاست قاطع در مقابل فاشیسم دینی حاکم بر ایران الزام اجتناب‌ناپذیر مقابله با تروریسم دولتی است. از این رو مقاومت ایران خواهان نامگذاری وزارت اطلاعات آخوندها به‌عنوان یک موجودیت تروریستی و محاکمه عوامل و دیپلماتهای رژیم است که مسئولیت مستقیم توطئه‌های تروریستی در آلبانی، فرانسه، آمریکا و دانمارک (به ترتیب در مارس، ژوئن، اوت و سپتامبر ۲۰۱۸) را به‌عهده‌ دارد. دیپلمات-تروریستها و مأموران و مزدوران رژیم آخوندی باید محاکمه و مجازات شوند.
وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران و نیروی قدس آن بزرگترین ماشینهای صدور تروریسم دولتی در جهان امروز هستند.
چند دهه سیاست مماشات با فاشیسم دینی حاکم بر ایران و همه امتیازهای اقتصادی و سیاسی که طی سالیان گذشته به این رژیم داده است، تنها باعث تشویق آن به تشدید صدور تروریسم، نقض حقوق‌بشر و تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی شده است.



تشدید تروریسم و جنگ‌افروزی رژیم ایران - معرفی کتاب جدید نمایندگی شورای ملی مقاومت در آمریکا
ارزیابی توطئه‌های تروریستی رژیم ایران علیه مقاومت در اروپا و آمریکا و مداخلات منطقه‌یی

این کتاب که روزنامه واشنگتن‌تایمز در صفحه اول شماره ۲۲اکتبر (برابر با سی مهر ۹۷) خود گزارش مشروحی را از آن درج کرد، علاوه بر ارائهٔ تصویری جامع و اطلاعات مستند پیرامون تروریسم و اقدامات جاسوسی رژیم در اروپا و آمریکا به‌ویژه علیه مجاهدین و مقاومت ایران و نیز دخالتهای منطقه‌یی حکومت آخوندی، علت افزایش این اقدامات رژیم هم‌زمان با اوج‌گیری قیام و اعتراضات مردم ایران و تشدید انزوای آخوندها را مورد بررسی قرار داده است.

کنفرانس مطبوعاتی دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در آمریکا: افشای شبکه تروریستی رژیم ایران در اروپا و آمریکا
نقش محوری وزارت اطلاعات دولت روحانی در طراحی، تصمیم‌گیری، و پیشبرد طرحهای تروریستی-ضرورت لیست‌گذاری تروریستی وزارت اطلاعات

روز جمعه ۱۲ آبان۹۷(۲نوامبر۲۰۱۸)، در یک کنفرانس مطبوعاتی در دفتر شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن، شبکه تروریستی رژیم آخوندی و طرحهای توطئه‌های تروریستی رژیم در اروپا و آمریکا طی دو سال گذشته افشاء شد.
در این کنفرانس که همزمان به‌صورت زنده بر روی اینترنت و شبکه‌های اجتماعی نیز پخش می‌شد، علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی دفتر شورا در آمریکا لیستی از فعالیتهای تروریستی رژیم را که بیانگر افزایش تروریسم صادراتی رژیم آخوندی در اروپا و آمریکا به‌ویژه علیه مجاهدین و مقاومت ایران است، ارائه داد و از جمله گفت: بعد از قیام سراسری مردم ایران در دیماه سال ۹۶ و از آغاز سال ۲۰۱۸میلادی فاشیسم دینی حاکم بر ایران که موجودیت خود را در مقابل توفان قیام و جنبش مقاومت سازمان‌یافته در خطر جدی می‌دید، طرحها و اقدامات تروریستی خود را به‌طور کیفی افزایش داد و به‌طور خاص وزارت منفور اطلاعات در این طرحهای تروریستی با استفاده از همه تسهیلات دولتی و دیپلماتیک در طراحی و تدارک و اجرای این طرحهای تروریستی نقش محوری داشته است.
جعفرزاده سپس درباره طراحی برای عملیات تروریستی علیه گردهمایی مجاهدین خلق ایران در آلبانی در نوروز سال ۹۷ گفت: در جریان خنثی شدن این توطئه که بعد از استقرار مصطفی رودکی، مسئول ایستگاه اطلاعاتی رژیم در آلبانی طراحی شده بود، دو مأمور رژیم در تیرانا دستگیر شدند.


کشف لیست ترور مخالفان ایرانی در سفارت رژیم ایران در دانمارک
دولت دانمارک به جزوه‌یی در سفارت رژیم ایران در این کشور دست یافته است که در آن اسم چندین مخالف رژیم ایران که در تبعید به‌سر می‌برند، به‌عنوان تروریست مشخص شده‌اند.
روزنامه‌ییلاند پوستن Jyllands-Posten دانمارک فاش ساخت دو رئیس پیشین آژانس اطلاعاتی دانمارک این جزوه را نوعی لیست ترور می‌دانند.
به‌دنبال این موضوع، دانمارک سفیر خود را از تهران به کشور فراخواند و سفیر رژیم ایران در دانمارک را احضار کرد تا که در مورد این وضعیت توضیح دهد.



بدنبال خنثی شدن توطئه تروریستی رژیم ایران در دانمارک وزیر خارجه آلمان از دانمارک حمایت کرد و دولت نروژ سفیر رژیم ایران در نروژ  را احضار کرد  

همچنینتارنمای ایلاف لندن، ۹آبان ۹۷در مطلبی به قلم دکتر اسامه مهدی نوشت:
خانم مریم رجوی رهبر اپوزیسیون ایران، اتحادیه اروپا را به گنجاندن وزارت اطلاعات رژیم ایران در لیست تروریستی خود فراخواند و خواستار قاطعیت در مقابله با تروریسم افسارگسیخته آخوندهای رژیم تهران شد.. همچنین بسته شدن یک میلیون و ۱۲۲هزار حساب جعلی توئیتر مربوط به ارگانهای رژیم ایران و حامیانش فاش گردید.
پس از آن که دانمارک پرده از روی یک طرح تروریستی رژیم ایران که این کشور را مورد هدف قرار داده بود برداشت، خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور شورای ملی مقاومت ایران در حساب توئیتر خود از دولت دانمارک به‌خاطر قاطعیت علیه تروریسم رژیم ایران و مقابله با تروریسم افسار گسیخته رژیم تروریستی و آخوندی حاکم بر ایران قدردانی کرد.

مریم رجوی: قدردانی از دانمارک برای قاطعیت علیه تروریسم رژیم ایران
مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت طی پیامی ضمن قدردانی از دولت دانمارک برای ایستادگی و قاطعیت در برابر تروریسم افسارگسیخته فاشیسم دینی حاکم بر ایران، تأکید کرد: اتحادیه اروپا باید بلادرنگ وزارت اطلاعات آخوندها را در لیست تروریستی بگذارد. 
خانم رجوی: در حکومت آخوندها صدها عملیات تروریستی در خارج از مرزهای ایران انجام شده است. افسانه گروه‌های خودسر را باور نکنید. مردم ایران در قیامشان گفتند:‌ اصلاح طلب، اصول‌گرا دیگه تمومه ماجرا.


رویترز: بازداشت مأمور وزارت اطلاعات رژیم ایران در دانمارک به اتهام طراحی تروریستی دانمارک سفیرش را از تهران فراخواند
وزارت امور خارجه دانمارک عصر سه‌شنبه هشتم آبان اعلام کرد به‌دنبال بازداشت مأمور وزارت اطلاعات رژیم ایران در دانمارک، سفیرش را از تهران فراخوانده است. 
اندرس ساموئلسن در یک نشست خبری گفت که کشورش در واکنش به اقدام (رژیم) ایران برای انجام این حمله، تلاش می‌کند تا اتحادیه اروپا را به اعمال تحریم‌های جدید علیه تهران وادار کند. 
وزیر خارجه دانمارک خبر داد  مرتضی مرادیان، سفیر رژیم ایران در کپنهاگ، احضار و «خیلی شفاف» به او گفته شد که «این مسئله تا چه اندازه مهم و غیرقابل توصیف است».


توییتهای افشا‌ شده؛ زمینه‌سازی آخوندها برای تروریسم علیه مقاومت

انتشار بخشی از توییت‌های ماشین سایبری رژیم آخوندی از سوی مؤسسه توییتر، بار دیگر این حقیقت را که مقاومت ایران همواره تأکید کرده است به اثبات رساند که منشأ اصلی هر گونه خصومت و شیطان‌سازی علیه شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق ایران فاشیسم دینی است. رژیمی که تنها راه نجات خود را از سرنگونی محتوم، نابودی همین مقاومت می‌داند.
این توییتها که از ابتدای سال ۲۰۱۸ یعنی بلافاصله پس از شروع قیام ابعاد بی‌سابقه‌یی به خود گرفته است، نشان می‌دهد که رژیم آخوندها به موازات شدت بخشیدن به سرکوب در داخل ایران، تلاش کرده است با افزایش چشمگیر در ابعاد شیطان‌سازی و دروغپردازی، در خارج از مرزهای ایران نیز برای تروریسم علیه مقاومت زمینه‌سازی کند.

وال استریت ژورنال: پاکت‌های پول و نقشه بمب؛ نگاهی به‌عملیات پنهانی ایران در اروپا
وزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی به قلم متیو دالتون روز پنجشنبه ۱۰ آبان می‌نویسد در توطئه نافرجام ایران برای بمب‌گذاری در گردهمایی «سازمان مجاهدین خلق ایران» در حومه پاریس، اسدالله اسدی، دبیر سوم سفارت ایران در اتریش، نقشی محوری داشت. اسم مستعار و اطلاعاتی او در این
پرونده «دانیال» بوده است. 
دالتون می‌نویسد، «دانیال» یک روز آفتابی ماه ژوئن در کافه‌ای در لوگزامبورگ نیم کیلو مواد منفجره را به امیر سعدونی و همسرش نسیمه نعامی می‌دهد. آن دو سال از سازمان مجاهدین خلق برای «دانیال» اطلاعات گردآوری می‌کردند.

«دانیال» برای دریافت اطلاعات از مجاهدین هزاران یورو پیشنهاد می‌داد و تهدید کرده بود در صورت عدم همکاری آنها، زندگی را بر خانواده‌شان در ایران سخت کند.

در این گزارش آمده است، امیر و نسیمه از سال ۲۰۱۴ در گردهماییهای مجاهدین شرکت کرده و به اسدی (دانیال) گزارش می‌دادند. اسدی اصرار داشت نسیمه هم امیر را در جلسات همراهی کند.

این زوج گاهی با تعویض چند قطار برای اطمینان از این‌که تعقیب نمی‌شوند به وین رفته و ضمن ارائه اطلاعات به اسدالله اسدی از او پول نقد در پاکت گرفته و به خانه برمی گشتند.


قرار بازداشت دیپلمات تروریست رژیم، اسدالله اسدی تمدید شد

استرداد و محاکمه اسدالله اسدی، محاکمه پدر خوانده تروریسم

معنی سیاسی و حقوقی استرداد اسدی
استرداد و محاکمه اسدالله اسدی در بلژیک، یکی از خبرهای مهم سه روز گذشته شد. خبری که معناهای مهم سیاسی را با خود به همراه دارد. خبری که سه دهه گذشته که تروریسم رژیم ملایان در جهان با دست باز مانور می‌داد را یک‌جا به محاکمه می‌کشد. خبری که نشان می‌دهد فصلی از مماشات و تبادل منافع و معامله بین اروپا و ملایان خدشه‌دار شده و مورد ضربات سنگین سیاسی و حقوقی واقع شده است.
لینک گزارشی از نگرانی رسانه حکومتی از حکم دادگاه آلمان برای تحویل دیپلمات تروریست رژیم ایران به بلژیک و زندانی شدن اسدالله اسدی


اظهارات امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه درباره توطئه تروریستی علیه گردهمایی مقاومت ایران در پاریس

به گزارش فرانس ۲۴  امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در یک مصاحبه مطبوعاتی به سؤالهای خبرنگاران پاسخ داد. یک خبرنگار در مورد  توطئه تروریستی خنثی شده علیه گردهمایی ایرانیان در پاریس از رئیس‌جمهور فرانسه پرسید : دو هفته پیش دولت شما اتهام جدی را به دولت ایران زد و آن را متهم به آماده‌سازی یک سؤقصد در ویلپنت در خاک فرانسه علیه مخالفان ایرانی، خوشبختانه این سؤقصدخنثی شد. شما هنوز درباره این موضوع بسیار حساس اظهارنظر نکرده‌اید، آیا به این معنی است که این شاید شما را می‌آزار دهد که مطابق با فضای سیاسی آمریکا از یک کشور بدی بگویید؟


لوموند – زندانی شدن دیپلمات رژیم ایران، تحولی جدید در تحقیقات سوءقصد خنثی شده علیه گردهمایی مجاهدین

دیپلماتی که متهم به دست‌داشتن در تلاش برای سوءقصد خنثی‌ شده در فرانسه علیه گروه مخالف (حکومت) تهران است، در بلژیک زندانی شد.
لوموند ۱۰ اکتبر ۲۰۱۸: تحقیقات درباره سوءقصد خنثی‌ شده که قرار بود گردهمایی مجاهدین خلق را هدف قرار بدهد، روز چهارشنبه ۱۰ اکتبر این بار در خاک بلژیک شاهد یک تحول جدید بود. دادستانی فدرال بلژیک در بیانیه‌یی اعلام کرد که دیپلمات (رژیم) ایران اسدالله اسدی که مظنون به دست‌داشتن در سازمان‌دهی این پروژهٔ سوءقصد است، بعد از استماع توسط قاضی تحقیق مسئول این پرونده در آنورس، «زندانی شد».




بیانیهٔ دادستانی فدرال بلژیک، اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم آخوندی زندانی شد

رسانه‌های بین‌المللی روز چهارشنبه ۱۸مهر۹۷ به‌نقل از دادستانی فدرال بلژیک گزارش دادند که به‌دنبال استرداد دیپلمات‌تروریست آخوندها اسدالله اسدی از آلمان به بلژیک، وی رسماًً به تلاش برای سوءقصد تروریستی متهم شده و پس از جلسه بازپرسی در برابر قاضی تحقیق در شهر آنورس، زندانی شده است. 
خبرگزاری فرانسه گزارش داد: یک دیپلمات (رژیم) ایران روز چهارشنبه در بلژیک به ظن مشارکت در توطئه مظنون بمب‌گذاری در گردهمایی اپوزیسیون ایران در فرانسه، تحت بازداشت قرار گرفت.
دفتر دادستانی فدرال بلژیک طی بیانیه‌یی گفت، یک قاضی تحقیق پیشتر او... را که معمولاً در وین مستقر است، در شهر شمالی آنورس بلژیک مورد بازپرسی قرار داد.


اسکای نیوز - ۱۸مهر۹۷-بهزاد نظیری به اسکای نیوز: اروپا باید عوامل اطلاعات رژیم ایران را اخراج کند

شورای ملی مقاومت ایران در پاریس کنفرانسی را در مورد نقض حقوق‌بشر و سیاست‌های رژیم ایران برگزار کرد. در این کنفرانس تعداد زیادی از شهرداران فرانسوی شرکت داشتند. آنها خواهان محاکمه سران رژیم ایران توسط دادگاههای بین‌المللی شدند که در قتل‌عام سال ۱۹۸۸ دست داشته‌اند. آنها همچنین بر ضرورت توقف تروریسم رژیم ایران که به اروپا نیز رسیده است تأکید کردند. 
بهزاد نظیری عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران در ارتباط با دستگیری دیپلمات تروریست رژیم ایران و تحویل او به بلژیک گفت:


کنفرانس مطبوعاتی بروکسل، موج جدید‌ تروریسم رژیم ایران
کنفرانسی در مقر پارلمان اروپا در بروکسل با عنوان «موج جدید‌ تروریسم رژیم ایران، واکنشهای اتحادیه و آمریکا»‌ امروز پنجشنبه ۱۲مهر۹۷  برگزار شد.
این کنفرانس توسط کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت برگزار شده و این شخصیتها در آن حضور داشتند:‌ 
آلخو ویدال کوآدراس نایب رئیس پیشین پارلمان اروپا و رئیس کمیته در جستجوی عدالت،
لرد کارلایل عضو مجلس اعیان انگلستان،
دیوید جونز عضو مجلس عوام انگلستان،
جولیو ترتزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا،
سناتور رابرت توریسلی،
اریک داوید حقوق‌دان برجسته بین‌المللی
و محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران
این کنفرانس بر حمایت از قیام مردم ایران و خواسته‌های قیام کنندگان، افشای جزییات طرح تروریستی رژیم آخوندی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در ویلپنت پاریس متمرکز بود و به بستن سفارتخانه‌های رژیم آخوندی و اخراج دیپلمات تروریستهای آن از اروپا فراخوان دادند.


کنفرانس مقاومت ایران در مقر پارلمان اروپا،گفتگوی دکتر سنابرق زاهدی با تلویزیون الغد

کنفرانس مقاومت ایران در مقر پارلمان اروپا در بروکسل با عنوان «موج جدید‌ تروریسم رژیم ایران، واکنشهای اتحادیه و آمریکا»‌ توسط کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت برگزار شد.‌ 
از بروکسل دکتر سنا برق زاهدی مسؤل کمیته قضایی شورای ملی مقاومت ایران به تلویزیون الغد گفت: 
کنفرانسی که امروز در بروکسل برگزار شد و شخصیتهای برجسته اروپایی در آن شرکت کردند و در میان آنها وزیر خارجه سابق ایتالیا جولیو ترتزی، لرد کارلایل کارشناس تروریسم و شخصی که دولت انگلستان او را موظف کرد تا در مورد تروریسم در انگلستان گزارشی را تهیه کند، همچنین پروفسور اریک داوید استاد دانشگاه آزاد بروکسل در قانون جنایات بین‌المللی و نیز سناتور توریسلی که از آمریکا آمده بود و اریک مونیه کارشناس تروریسم و محمدمحدثین مسؤل کمیسون خارجه شورای ملی مقاومت ایران شرکت داشتند.





مریم رجوی:‌ سکوت در برابر تروریسم ملاها زیان‌بارترین نوع مماشات با استبداد دینی
پیام به سمینار «موج جدید‌ تروریسم رژیم ایران- واکنش اروپا و آمریکا» در رزیدانس پالاس بروکسل- ۴اکتبر ۲۰۱۸

مریم رجوی در یک پیام ویدئویی به سمینار «موج جدید‌ تروریسم رژیم ایران- واکنش اروپا و آمریکا» در تاریخ ۴اکتبر ۲۰۱۸که در رزیدانس پالاس بروکسل برگزار شد خطاب به شخصیتهای سیاسی و حضار شرکت‌ کننده گفت:
دوستان عزیز
از توجه شما به ضرورت مقابله با تروریسم آخوندهای حاکم بر ایران قدردانی می‌کنم.
آنها با تروریسم می‌خواهند جهان را به‌ سکوت و تسلیم بکشانند. پاسخ آنها قاطعیت است. سیاست مسئولانه نسبت به‌صلح و امنیت جهان همین است. 
آخوندها انگیزه‌های زیادی برای مبادرت به تروریسم دارند:
9ماه است قیام‌ها و جنبش اعتراضی در ایران ادامه دارد. آما آنها نمی‌توانند این جنبش را متوقف سازند. به ‌اعتراف بالاترین مقامهای رژیم مجاهدین نقش فزاینده در سازماندهی و هدایت قیامها ایفا کرده و می‌کنند. هم‌زمان آخوندها از مهار روند فروپاشی اقتصاد کشور عاجزند. این در حالی است که در 12ماه اخیر پول رسمی کشور چهار پنجم ارزش خود را از دست داده است.
در سطح بین‌المللی نیز دو تحول مهم رژیم ولایت فقیه را در منگنه گذاشته است: یکی پایان سیاست مماشات با استبداد دینی و دیگری تشدید تحریم‌ها.
در مقابل همه این‌ بحرانها، آخوند در داخل ایران به تشدید سرکوب و در خارج کشور به تشدید تروریسم رو آورده‌اند. آنها با تروریسم می‌خواهند از جامعه جهانی ‌باجگیری ‌کنند. به‌طوری که به‌ کاهش برنامه موشکی خود تن نمی‌دهند و به‌جای آن تروریسم را گسترش می‌دهند.
به‌ طرح‌های تروریستی این رژیم در ماه‌های گذشته علیه مقاومت ایران نگاه کنید.




واکنش ضروری فرانسه در برابر اقدامات تروریستی فوق‌العاده وخیم اطلاعات ملایان
برای ممانعت از تروریسم ملایان باید بیانیه ۱۹۹۷اتحادیه اروپا در مورد مأموران و مزدوران اطلاعات آنها را به اجرا گذاشت
خانم مریم رجوی بیانیه دوم اکتبر وزرای کشور، خارجه و اقتصاد و دارایی فرانسه واکنش به‌جا و ضروری در برابر اقدامات تروریستی «فوقالعاده وخیم» اطلاعات ملایان در خاک این کشور توصیف کرد.
از سوی دیگر یک مقام دیپلماتیک فرانسه به رویترز گفت: «یک تحقیقات طولانی و موشکافانه و با جزییات توسط سرویسهای اطلاعاتی، ما را قادر ساخت به این جمع‌بندی برسیم که بدون شک مسئولیت برعهده وزارت اطلاعات بوده است... سعید هاشمی مقدم معاون وزیر و مدیرکل اطلاعات دستور این حمله را داده است»





کنفرانس در پارلمان اروپا: محکومیت نقض حقوق‌بشر و اعمال تروریستی رژیم ایران
بیانیه مطبوعاتی- گروه دوستان ایران آزاد- پارلمان اروپا
استراسبورگ- ۳اکتبر ۲۰۱۸ 
سیاستمداران اروپایی نقض حقوق‌بشر و اعمال تروریستی رژیم ایران را محکوم می‌کنند.

در روز چهارشنبه سوم اکتبر ۲۰۱۸، گروه دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا جلسه‌ای را در استراسبورگ برگزار کردند. دهها نماینده پارلمان از گروه‌های مختلف سیاسی در این جلسه شرکت کردند و در رابطه با نقض حقوق‌بشر، ادامه تظاهراتها و اعتصابات، تهدیدات اخیر تروریستی، و سیاست اتحادیه اروپا در مورد ایران صحبت کردند. ریاست این جلسه را نماینده پارلمان اروپا ژرارد دوپره به عهده داشت. 
دکتر آلخو ویدال کوتراس، نایب رئیس پیشین پارلمان اروپا و رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت و محمد محدثین مسؤل کمیسیون امور خارجی شورای ملی مقاومت ایران به‌عنوان سخنرانان مهمان دعوت شده بودند. 
با اشاره به چندین تحول کلیدی در هفته‌های اخیر، آقای محدثین به ادامه تظاهرات و اعتصابها به‌خصوص اعتصاب رانندگان کامیون؛ اعدام بیش از ۳۰نفر شامل زندانیان سیاسی کرد؛ حکم دادگاه آلمان برای استرداد اسدالله اسدی- دیپلمات تروریست ایرانی که طرح بمبگذاری در گردهمایی بزرگ ایران آزاد در ماه ژوئن در پاریس را داشت- به بلژیک برای محاکمه و تصمیم فرانسه برای اعمال تحریم علیه وزارت اطلاعات و دو مقام رسمی آن اشاره نمود

کاخ سفید: فرانسه اقدامی قوی علیه توطئه تروریستی ناموفق رژیم ایران علیه همایش مجاهدین در پاریس انجام داد
شورای امنیت ملی کاخ سفید عملیات پلیس فرانسه علیه « توطئه تروریستی ناموفق رژیم ایران در پاریس» را «اقدامی قوی» دانست و از آن حمایت کرد.



غرش رعد در روابط فرانسه و رژیم ایران؛ پاسخ به توطئه تروریستی علیه مجاهدین/ انعکاس رسانه‌های بین‌المللی

وال استریت ژورنال: فرانسه دارائی‌های رژیم ایران را به‌خاطر طرح بمب‌گذاری منجمد کرد


عملیات امنیتی فرانسه علیه تروریسم رژیم ایران /گزارش اسکای نیوز
به گزارش رسانه‌های غربی و عربی، فرانسه روز سه‌شنبه داراییهای اطلاعات رژیم ایران و دو مأمور ایران را توقیف کرد و اعلام کرد طرح تروریستی رژیم ایران که همایش اپوزیسیون در حومه پاریس را هدف قرار داده بود نمی‌تواند بی‌پاسخ باقی بماند.
به گزارش اسکای نیوز، یک مسؤل بلندپایه فرانسوی گفت شک ندارد که مسؤلان رژیم ایران در این طرح دست داشته‌اند.
یک منبع دیپلماتیک دیگر گفت اطلاعات فرانسه عقیده دارد یکی از مسئولان وزارت اطلاعات ایران به‌نام سعید هاشمی مقدم دستور به چنین تهاجمی را داده است. 
وزارت‌خارجه فرانسه اعلام کرد دو ایرانی به‌نامهای اسداله اسدی وسعید هاشمی مقدم وابسته به اطلاعات ایران دستگیر شدند.


وزیران کشور، خارجه و دارایی فرانسه: سوءقصد خنثی‌ شده در ویلپنت لزوم یک رویکرد تهاجمی در روابط ما با ایران را مورد تأیید قرار می‌دهد



آلمان با استرداد اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم ایران به بلژیک موافقت کرد
به گزارش واشنگتن پست دادگاه آلمان استرداد اسدالله اسدی دیپلمات تحت تعقیب رژیم ایران در رابطه با بمب‌گذاری پاریس را مورد تأیید قرار داد.
خبرگزاریهای آسوشیتدپرس و فرانسه نیز با اعلام این خبر تأکید کردند دادگاهی در شهر برلین آلمان روز دوشنبه ۹مهر۹۷ با صدور حکمی رسماًً مجوز استرداد دیپلمات رژیم ایران به بلژیک را صادر کرده است.
دیپلمات یاد شده اسدالله اسدی نام دارد که در سفارت رژیم ایران در اتریش مشغول به کار بوده است. وی از جمله افرادی است که اوایل ماه ژوئیه در چارچوب تحقیقات مشترک اروپایی در خصوص این پرونده در سه کشور آلمان، بلژیک و فرانسه دستگیر شدند. 
پس از دستگیری این دیپلمات ایرانی در آلمان دادستانی این کشور پیشتر وی را به «جاسوسی» و « توطئه برای قتل» متهم کرده بود.
ادامه در سایت مجاهد

مقاومت ایران ضمن استقبال از تصمیم حکم دادگاه عالی بامبرگ بر ضرورت سرعت بخشیدن به رسیدگی قضایی به پرونده بزرگترین پروژه تروریسم دولتی رژیم ایران در اروپا و فرمانده عملیاتی آن اسدالله اسدی و افشای کلیه جزییات آن تأکید می‌کند. پرونده تروریسم دولتی رژیم ایران باید به شورای امنیت ملل ‌متحد ارجاع داده شود.اعتصاب کامیون‌داران از روز اول مهر تا کنون بیش از ۲۵۸شهر کشور را در برگرفته است.
اشپیگل: دو مظنون بمب‌گذاری در همایش مجاهدین سالها با رژیم ایران همکاری می‌کردند
هفته‌نامه "اشپیگل" آلمان نوشت، دو بلژیکی ایرانی تبار که تیرماه سال جاری در بلژیک بازداشت شدند سال‌ها با دستگاه اطلاعاتی رژیم ایران همکاری می‌کرده‌اند. این دو نفر مظنون به همکاری در یک عملیات تروریستی علیه همایش بزرگ سازمان مجاهدین خلق در ویلپنت پاریس - فرانسه هستند.


دیلی استار انگلستان: نماینده پارلمان انگلستان خواستار محاکمه توطئه‌گران حمله تروریستی علیه گردهمایی پاریس شد
دیلی‌استار انگلستان در گزارشی از کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در لندن نوشت: باب بلکمن نماینده پارلمان انگلستان که در این کنفرانس سخنرانی کرد، خواستار کمک به مقامات بلژیک شد تا محاکمه توطئه‌گرانِ حمله تروریستی علیه گردهمایی پاریس، با «موفقیت انجام شود».


کنفرانس مطبوعات مقاومت ایران در لندن/افشای جزییاتی از طرح تروریستی رژیم آخوندی در اروپا
باب بلکمن- کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در لندن

من می‌خواهم خطر فزاینده تروریسم دولتی را خاطرنشان کنم. ما باید مطمئن شویم کسانی که این اقدامات را انجام می‌دهند با پیامدهایش روبه‌رو شوند. 
از بهار تاکنون سه اقدام تروریستی از رژیم ایران در آلبانی، فرانسه و آمریکا افشا‌ شده است. 
ما می‌دانیم که رژیم ایران قصد بمب‌گذاری در گردهمایی را داشت که در آن صد هزار نفر از مردم در آن از سراسر اروپا شرکت داشتند به همراه صدها شخصیت برجسته از سراسر جهان. من یکی از شرکت‌ کنندگان در آن گردهمایی بودم. هر کدام از اقدامات تروریستی رژیم ایران می‌توانست فجایعی بسیار به بار بیاورد. ما می‌توانیم توطئه‌های تروریستی رژیم را یکی بعد از دیگری در هم بشکنیم اما اگر کاری گسترده‌تر نکنیم که جلوی آن ر ا بگیریم می‌توانیم حدس بزنیم که یکی از این اقدامات شاید بتواند موفق بشود. پس ما باید کاری بکنیم.
من می‌خواهم خطر فزاینده تروریسم دولتی را خاطرنشان کنم. ما باید مطمئن شویم کسانی که این اقدامات را انجام می‌دهند با پیامدهایش روبه‌رو شوند.
از بهار تاکنون سه اقدام تروریستی از رژیم ایران در آلبانی، فرانسه و آمریکا افشا‌ شده است.




داستان نادیده گرفتن طولانی‌مدت عملیات جاسوسی رژیم ایران در آمریکا
نویسنده ارشد واشنگتن فری بیکن، آدام کردو روز جمعه نهم شهریور ۹۷که در برنامه شبکه خبری One America به نام Tipping Point صحبت می‌کرد گفت دو جاسوس ایرانی که اخیراً در ایالات متحده آمریکا دستگیر شدند، بخشی از پروژه اطلاعاتی بسیار بزرگتر رژیم ایران هستند. وی گفت که «این یک داستانی است که مدت طولانی نادیده گرفته شده است».



ماشین عظیم سایبری آخوندها زمینه‌ساز ترور و سوخت رسان به مماشات است
سایبری ملایان توسط سپاه و وزارت اطلاعات اداره می‌شود و کارش گمراه سازی، پمپاژ دروغ، شیطان‌سازی و ممانعت از اطلاع‌رسانی آزاد است. نهادهای اینترنتی باید مانع نفوذ و سوء‌استفاده رژیم شوند 
مقاومت ایران ضمن استقبال از بستن برخی از حسابها و صفحات فاشیسم دینی حاکم بر ایران بر روی فیس‌بوک، توئیتر، اینستاگرام و گوگل بر ضرورت مقابله همه‌جانبه با تروریسم اینترنتی رژیم آخوندی تأکید می‌کند و از شبکه‌های اجتماعی و دیگر نهادهای اینترنتی مانند ویکی پدیا می‌خواهد عوامل رژیم آخوندی را که با استفاده از سیاست مماشات این شبکه‌ها را مورد نفوذ و سوء‌استفاده قرار داده، به‌طور کامل پاکسازی کنند. این لازمه تضمین جریان اطلاع‌رسانی آزاد و مقابله با تروریسم دولتی است که مرکز آن فاشیسم دینی حاکم بر ایران است.


طرح گروگانگیری فرانسویان در تهران برای آزادی مأموران و دیپلماتهای دستگیرشده رژیم در اروپا

رادیو فرانسوی اروپا یک، ۷شهریور۹۷، در گزارشی پیرامون بخشنامه وزارت‌خارجه فرانسه گفت: وزارت‌خارجه فرانسه به کارکنان خود توصیه کرد که به ایران نروند، چون در معرض تهدید خواهند بود.

رویتر یادداشتی را فاش کرد که توسط دبیرکل وزارت‌خارجه (فرانسه) برای همه دیپلماتها فرستاده شده است. او به آنها دستور می‌دهد که با توجه به تهدیدات امنیتی واقعی، هم‌چنان که در گذشته وجود داشته است، دیگر پای خود را در ایران نگذارند. او از سخت‌تر شدن موضع مقامهای (رژیم) ایران بعد از سوءقصد خنثی‌شده علیه اپوزیسیون ایران که در ماه ژوئیه در ویلپنت گردهم آمده بودند صحبت می‌کند.



افشای جزئیات جدید مربوط به پرونده اسدالله اسدی دیپلمات تروریست دستگیر شده رژیم ایران در آلمان
کنفرانس در برلین با حضور شخصیتهای سیاسی و حقوقی و نمایندگان پارلمان

روز چهارشنبه ۳۱مرداد۹۷ یک کنفرانس مطبوعاتی در برلین با شرکت شخصیتهای سیاسی و حقوقی و نمایندگان پارلمان فدرال آلمان با حضور خبرنگاران شماری از رسانه‌های آلمان در برلین برگزار شد.
در این کنفرانس، ادوارد لنتنر (معاون پیشین وزیر کشور آلمان)، مارتین پاتسلت، نماینده پارلمان فدرال آلمان، هیله گوزه یاکوب رئیس سندیکای مددکاران اجتماعی و دبیر کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد، و برند هویزلر نایب رئیس و سخنگوی حقوق‌بشر کانون وکلای برلین و همچنین جواد دبیران معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آلمان شرکت و سخنرانی کردند.


دستگیری ۲جاسوس گشتاپوی آخوندی در آمریکا (گفتگوی سیمای آزادی با علیرضا جعفرزاده)
سؤال: اقدامات جاسوسی و اطلاعاتی رژیم علیه مجاهدین و مقاومت ایران مربوط به محدوده‌یی است که در استشهاد یا کیفرخواست وزارت دادگستری آمریکا آمده یا سابقه داشته است؟
علیرضا جعفرزاده: طبعاً ابعاد فعالیتهای جاسوسی رژیم محدود به آنچه در کیفرخواست آمریکا آمده نیست چرا که طبعاً فعالیتهای رژیم از مدتها پیش شروع شده است، از زمانی که مقاومت ایران بحث هزار اشرف را مطرح کرد و کانونهای شورشی تشکیل شده و اعلام شد و رژیم متوجه آن شد.







دستگیری دو مأمور گشتاپوی ملایان در آمریکا که علیه مقاومت ایران جاسوسی می‌کردند
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد دو عامل وزارت اطلاعات رژیم آخوندها به نامهای احمد رضا محمدی دوستدار و مجید قربانی که به جاسوسی و توطئه علیه سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران اشتغال داشتند در روز ۹ اوت ۲۰۱۸(۱۸مرداد۱۳۹۷) در آمریکا دستگیر شده‌اند.
بنا بر کیفرخواستهای منتشر شده این عملیات جاسوسی علیه سازمان مجاهدین که «دولت ایران آن را به‌عنوان مخالف اصلی خود می‌داند و تلاش کرده آن را از بین ببرد» حداقل از اسفند سال ۱۳۹۵ تا کنون ادامه داشته است. این دو مأمور، اطلاعات جمع‌آوری شده را برای حکومت ایران می‌فرستادند تا بتواند مخالفان را «هدف» قرار دهد و در نهایت «مجموعه اهداف می‌تواند (رژیم) را قادر کند که مخالفانش را از طریق دستگیری، عضو گیری، سوء‌استفاده سایبری یا عملیات ربودن یا کشتن خنثی کند».





پاسدار سلیمانی، سردژخیم علوی و دیگر سرکردگان نظام در گردهمایی نمایندگان رژیم در خارج و دستورات آنها برای مقابله با مقاومت و چگونگی برخورد با فضاحت تروریستی رژیم

بنا‌به گزارشهای رسیده از درون رژیم، بخش عمده گردهمایی سالانه سفیران و نمایندگان رژیم آخوندی در کشورهای خارجی که در هفته اول مرداد در تهران برگزار شد به توجیه آنان درباره دیپلمات تروریست دستگیرشده در آلمان و نحوه رویارویی با مقاومت ایران در سطح بین‌المللی و روحیه دادن به دیپلماتهای وارفته و جلوگیری از ریزش آنها اختصاص داشت. 
در گردهمایی امسال این نمایندگیها علاوه بر خامنه‌ای، روحانی، جهانگیری و ظریف، که به‌طور معمول، همه ساله با آنها دیدار می‌کردند، پاسدار سلیمانی سرکرده نیروی قدس، محمود علوی وزیر اطلاعات، رحمانی فضلی وزیر کشور، علی لاریجانی رئیس مجلس، صادق لاریجانی رئیس قضاییه، علی‌اکبر ولایتی مشاور خامنه‌ای، امیر حاتمی وزیر دفاع، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابوذر ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و شمار دیگری از سرکردگان رژیم شرکت و سخنرانی کردند.
ادامه

سید احمد غزالی، نخست‌وزیر اسبق الجزایر و رئیس کمیته همبستگی عربی- اسلامی با مقاومت ایران در مطلبی در روزنامه الشرق‌الأوسط نوشت؛



بروکسل:‌ کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران پیرامون توطئه تروریستی رژیم آخوندی در پاریس
وز چهارشنبه ۱۷ مردادماه، یک کنفرانس مطبوعاتی افشاگرانه در بروکسل درباره توطئه تروریستی رژیم آخوندی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت و شبکه جاسوسی و تروریسم رژیم در اروپا، با حضور حقوقدانان برجسته و وکلای مقاومت ایران ویلیام بوردون و ریک وانرویسل، سید احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر، سرژ دو پاتول نماینده پارلمان بروکسل و محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت برگزار شد.
وکلای مقاومت ایران در این کنفرانس اعلام کردند که چندین تن شخصیت‌های برجسته بین‌المللی که از شرکت‌ کنندگان در گردهمایی عظیم ۳۰ژوئن در پاریس بوده‌اند، به‌عنوان شاکیان خصوصی وارد پرونده علیه توطئه تروریستی دیکتاتوری آخوندی شده‌اند.


پرونده توطئه رژیم ایران بر علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس- کهکشان ایران آزاد -قسمت دوم۱۵مرداد۹۷-ضربه خرد کننده کهکشان و تلاش رژیم برای مرمت آثار آن


وال استریت ژورنال - سلسله‌یی از تحقیقات پیرامون توطئه‌های تروریستی رژیم ایران

وال استریت ژورنال طی گزارشی در روز ۳اوت (۱۲مرداد) درباره توطئه‌های تروریستی رژیم آخوندی در کشورهای اروپایی، به توطئه تروریستی رژیم علیه گردهمایی بزرگ پاریس و دستگیری دیپلمات‌تروریست آخوندها اسدالله اسدی در آلمان پرداخته، و می‌نویسد: «سلسلةی از تحقیقات پیرامون توطئه‌های تروریستی و ارتکاب قتل تحت حمایت (رژیم) ایران، جبهه جدیدی را در تلاش‌های آمریکا برای متقاعد ساختن دولتهای اروپا به قطع روابطشان با (حکومت) تهران به‌دنبال خروج پرزیدنت ترامپ از توافق اتمی در ماه می، گشوده است.


اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم کیست؟
برای اولین بار طی سی و اندی سال عملیات‌های تروریستی در خارج ایران، دیپلمات رسمی نظام آخوندی حین زمینه‌سازی برای بمب‌گذاری علیه گردهمایی ۹تیر پاریس دستگیر شد. در تمام نمونه‌های مشابه پیشین، تلاش‌ها و ترفندهای بسیاری صورت گرفته بود تا هیچ رد و نشان و آدرسی از مقامات، سفرا، کارداران و وابستگان مستقیم رژیم آخوندی در عملیات تروریستی به‌جا نماند. این در حالی است که هیچ عملیات تروریستی در خارج از ایران بدون تمهیدات، پشتیبانی، هماهنگی، تدارکات‌رسانی و رفع و رجوع قانونی رفت و آمدهای عوامل اجرایی آن توسط سفارت‌خانه‌های رژیم آخوندی قابل اجرا نبوده است. با این حال تا قبل از آخرین نمونه علیه گردهمایی ویلپنت پاریس در ۹تیر ۹۷، رژیم آخوندی و وزارت اطلاعات آن توانسته بودند مقامات، سفرا و وابستگان مستقیم‌شان را در چند لایه دورتر و غیرقابل دسترس نگه دارد.



معنای به دام افتادن خامنه‌ای در باتلاق تروریسم (گفت‌وگو با محمدعلی توحیدی)
سؤال: این هفته روزنامه حکومتی «وطن امروز» در مورد دستگیری اسدالله اسدی ـ دیپلمات تروریست رژیم ـ‌ نوشته بود: «این موضوع حکم یک فاجعه دیپلماتیک را در طول حیات نظام جمهوری اسلامی دارد...سکوت وزارت امور خارجه در قبال این موضوع، غیرقابل توجیه و حیرت‌انگیز است»
هفته پیش هم روزنامه کیهان در بارهٔ همین دیپلمات تروریست و این موضوع نوشته بود: «دیپلمات ایرانی حاج اسدالله اسدی یکی از یادگارهای دوران دفاع مقدس است. در این رابطه هر روز خبری تأسف‌بارتر درباره ضعف و انفعال دستگاه دیپلوماسی دولت تدبیر و امید منتشر می‌شود». 
آیا این‌ها بخشی از دعوای تغییر کابینه و بحران درونی رژیم است که شاهد هستیم یا به همین موضوع خاص برمی‌گردد؟



دستگیری دیپلمات تروریست رژیم ایران در آلمان ووحشت و سراسیمگی رژیم – فاجعه دیپلماتیک



گزارش اداره حراست قانون اساسی آلمان: تلاش اطلاعات رژیم برای نفوذ در اپوزیسیون و تمرکز بر مجاهدین و شورا

فراخوان به تعطیل فوری سفارتها و اخراج دیپلمات تروریستها و مزدوران اطلاعات و نیروی قدس 
اداره حراست از قانون اساسی در ایالت نورد راین وست فالن آلمان، در گزارش سال ۲۰۱۷ خود که این هفته منتشر ساخت بر تمرکز وزارت اطلاعات علیه اپوزیسیون به‌ویژه سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت و تلاش اطلاعات برای نفوذ در اپوزیسیون در آلمان تأکید کرد و افزود نیروی تروریستی قدس نیز در سراسر آلمان فعالیتهای فشرده‌یی دارد.
گزارش سال گذشته اداره فدرال حراست از قانون اساسی تصریح کرده بود: «مقر رسمی وزارت اطلاعات در سفارت ایران در برلین، عملکرد مهمی در انجام شناسایی‌های سرویس مخفی برعهده دارد».
این گزارشهای تکان‌دهنده بار دیگر نشان می‌دهد که تعطیل فوری نمایندگیهای رژیم آخوندی در اروپا و اخراج دیپلمات تروریستها و مأموران و مزدوران اطلاعات و نیروی قدس یک ضرورت مبرم نه تنها برای امنیت پناهندگان بلکه برای امنیت کشورهای اروپایی است.
 رژیم آخوندی مانند داعش برای بمب‌گذاری در میان انبوه مردم در پاریس عمل کرده است با این تفاوت که این جنایت علیه بشریت در مراکز دیپلماتیک و توسط دیپلمات تروریستها و مأموران اطلاعاتی طراحی و اجرایی شده است.
گزارش سالانه اداره حراست در ایالت نورد راین وست فالن تصریح می‌کند که در این ایالت مانند کل آلمان فعالیتهای سرویسهای اطلاعاتی ایران در درجه اول توسط «وزارت اطلاعات و امنیت» (MOIS) انجام می‌گیرد و تمرکز آن تحت نظر قرار دادن نیروهای اپوزیسیون و به‌طور خاص سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران است. 
گزارش می‌افزاید: وزارت اطلاعات تلاش می‌کند از طریق نفوذ در اپوزیسیون آنها را تحت نظر قرار دهد و با تبلیغات هدف دار آنها را بی‌اعتبار سازد. علاوه بر این وزارت اطلاعات در اهداف کلاسیک جاسوسی مانند جاسوسی در زمینه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی و علوم نیز نقش مهمی ایفا می‌کند. 
بنا‌به گزارش اداره حراست، نیروی قدس نیز در کل آلمان، فعالیتهای فشرده‌یی دارد. این نیرو یک واحد ویژه سپاه پاسداران است که به‌طور مستقل دارای بخشهای اطلاعات، امنیت و ضدجاسوسی است و مشغول جمع‌آوری اطلاعات در خارج از کشور می‌باشد.



فرار به جلو و اقدامات رژیم آخوندی بعد از درهم شکستن توطئه تروریستی

به‌دنبال گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس و در‌هم شکستن توطئه تروریستی آخوندها و دستگیری مأموران رژیم از جمله یک دیپلمات تروریست، شورای عالی امنیت آخوندها به دستور خامنه‌ای تشکیل جلسه داد و دستگاههای ذیربط مانند وزارتخارجه، وزارت اطلاعات، نیروی قدس، دستگاه اطلاعات سپاه پاسداران و رسانه‌های رژیم را موظف کرد برای مهار کردن عواقب این فضاحت بزرگ دست به کار شوند.

۱- دستگاهها و کارگزاران حکومتی موظف شدند برای رفع و رجوع این فضاحت با ترفند شناخته شده فرار به جلو، انگشت اتهام را به سوی مجاهدین نشانه بروند و دستگیری تروریستها در بلژیک و فرانسه و دستگیری یک دیپلمات تروریست در آلمان را صحنه‌سازی و پاپوش درست کردن برای رژیم در آستانه سفر روحانی به اروپا جلوه دهند و مدعی شوند مجاهدین برای این دیپلمات تروریست دام گذاشته‌اند. وزیر خارجه رژیم پس از انتشار اطلاعیه دادستانی و آژانس امنیت فدرال در بلژیک، اعلام کرد: «درست همزمان با آغاز سفر رئیس‌جمهوری به اروپا یک عملیات ایرانی افشا و «عوامل» آن دستگیر می‌شوند». وی افزود: آماده است با مقامات ذیربط برای شفاف سازی در زمینه «آنچه فقط یک عملیات فریب برای دادن نشانی غلط است» همکاری کند.

۲-پاسدار محسن رضایی، سرکرده پیشین سپاه و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام رژیم، در راستای اجرای همین دستورالعمل، آسمان و ریسمان را به هم بافت تا دو تروریست دستگیرشده در بلژیک را به اعضای عالیرتبه مجاهدین ارتقا بدهد. وی با وقاحت می‌نویسد که این دو نفر «با این دیپلمات تماس گرفته و از آمادگی‌شان برای همکاری با ایران... گفته‌اند» و به همین خاطر «این دو شخص در مکانی با دیپلمات کشور مان ملاقات داشته‌اند و بسته‌یی نیز رد و بدل شده و از این تبادل توسط سازمان منافقین یا از طریق دوربینهای مداربسته تصاویری ثبت شده است». سرکرده کودن سپاه می‌افزاید: «سپس این دو عضو منافقین خود را در معرض دستگیری قرار داده‌اند و به چنین طرحی با هدایت دیپلمات ایرانی اعتراف کرده‌اند».

۳-سناریوی اولیه رژیم که توسط مقامات بلژیکی فاش شد، اراجیف ساخته و پرداخته بعدی در شورای عالی امنیت آخوندها را روشن می‌کند. یک مقام پلیس بلژیک گفت: «در لوکزامبورگ یک ملاقاتی بود که تحت کنترل بود و همه با هم (سرویسهای امنیتی کشورهای مختلف) به سرعت کار کردند تا بمب را کشف و اسدی را دستگیر کنند. به‌نظر می‌رسد که رژیم ایران امیدوار بود که بمب‌گذاری به‌عنوان یک موضوع درونی خود مجاهدین دیده بشود، که نظریه‌یی بود که می‌توانست قابل باور باشد، اما وقتی ما نفرشان را در حین عمل دستگیر کردیم، اوضاع فرق کرد» (سایت بازفید ۱۱ژوییه ۲۰۱۸).

۴-همزمان وزارت اطلاعات و وزارت‌خارجه به اصحاب مماشات و عده‌یی از پشتیبانان خود در آمریکا و اروپا مأموریت دادند که عناصر خودسر در رژیم را مسئول این جنایت تروریستی معرفی کنند. دانیل بنجامین، هماهنگ‌کننده ضدتروریسم در وزارت‌خارجه آمریکا در زمان اوباما، که با تمام قوا و تا آخرین لحظه از اجرای حکم دادگاه و خارج کردن مجاهدین از لیست تروریستی جلوگیری می‌کرد و خصومت هیستریک او علیه مجاهدین انگیزه‌های روشنی دارد، در این رابطه می‌گوید: «نمی‌تواند این فرضیه را رد کند که این یک عملیات خودسرانه باشد که توسط سرویس‌های امنیتی ایران یا عناصر افراطی درون سرویس‌های امنیتی ایران طراحی شده باشد تا حکومت روحانی را سرافکنده کند و شاید حتی آنها را مسئول یک ایران در بحران قلمداد کند».

۵-واحدهای برون مرزی نیروی قدس و ایستگاههای وزارت اطلاعات در خارج کشور، بار دیگر موظف شدند روی به‌کارگیری و جذب عناصر بومی در آلبانی، بوسنی، صربستان و کوزوو متمرکز شوند تا طرحهای تروریستی علیه مجاهدین در آلبانی از طریق آنها به اجرا در بیاید. همچنین معاونت برون مرزی رادیو تلویزیون آخوندها مکلف شد با تهیه فیلم و گزارشهای مجعول علیه مجاهدین در این کشورها برای اقدامات جنایتکارانه زمینه‌سازی کند.
۶-به وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه مأموریت داده شد تا دامنه فعالیت‌های اطلاعاتی و جاسوسی برای کسب اطلاعات از داخل سازمان مجاهدین را گسترش دهد.


افشاگری جدید شورای ملی مقاومت ایران در تاریخ۲۱تیر۹۷:
خامنه اي، روحاني و وزیران خارجه و اطلاعات تصميم حمله به گردهمايي پاريس را گرفتند و اجراي آن به‌عهده وزارت اطلاعات و «ديپلوماتها» گذاشته شد
نمايندگيهاي رژيم در اروپا بايد تعطيل و مأموران اطلاعات و قدس اخراج شوند

دادستان فدرال آلمان روز ۱۱ژوییه طي اطلاعيه‌یي اعلام كرد قضاييه آلمان حكم بازداشت اسدالله اسدي دیپلومات تروريست آخوندها را به اتهام جاسوسي و تباني براي قتل صادر كرده است. وي پیش از این، در اول ژوييه با يك حكم جلب اروپايي دستگير شده بود. بنا بر اين اطلاعيه، اسدي در مارس ۲۰۱۸ به يك زوج ساكن آنتورپ مأموريت داده بود تا يك سوء قصد انفجاري را عليه گردهمايي بزرگ سالانه ايرانيان در۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ در فرانسه به‌اجرا گذارد و در اواخر ماه ژوئن در لوكزامبورگ ۵۰۰ گرم ماده انفجاري TATP به آنها تحويل داده است. اطلاعيه مي افزايد: اسدي عضو وزارت اطلاعات بود كه الويت وظايفش مقابله شديد با اپوزيسيون در داخل و خارج از كشور است و حكم جلب قضاييه آلمان در مغايرت با تقاضاي استرداد اسدي از سوي بلژيك نيست.


مقالات و تحلیلهای خوب درباره توطئه شکست خورده رژیم که پیشنهاد میکنم بخوانید
این مطالب برگرفته از سایت مجاهداست


تروریسم رژیم در قلب اروپا و دادن آدرس آلترناتیو

این تحلیل و مقاله شامل محورهای زیر است که توصیه میشود بخوانید
آدرس دادن آلترناتیو یعنی چه؟
انواع اقدامات نظام آخوندی برای مقابله با گردهمایی قیام

اقدام به توطئه تروریستی، عملی از سر استیصال مطلق
برگرفته از سایت مجاهد۲۸تیر






بازتابهای رسانه های بین اللملی 


لو سوار بلژیک – با تروریسم دولتی، فعالیتهای جاسوسی و خرابکاری رژیم ایران باید مقابله کرد
مواد انفجاری توسط اسدالله اسدی دیپلمات رژیم ایران به تروریستها داده شد که مشابه آنچیزی بود که در حملات نوامبر ۲۰۱۵ در پاریس و سال ۲۰۱۶ در بروکسل استفاده شد.

با فعالیتهای جاسوسی و خرابکاری رژیم علیه مخالفان باید به‌شدت مقابله شود و به نمایندگیهای مقاومت ایران در پایتختهای اروپایی حفاظت بیشتر داده شود.



طرح تروریستی رژیم ایران علیه گردهمایی مقاومت از دید رسانه‌های بین‌المللی



شکست توطئه تروریستی رژیم ایران علیه گردهمایی مقاومت در پاریس در کانون توجه رسانه‌های بین‌المللی


بلژیک زوج را متهم به طراحی حمله به گردهمآیی فرانسوی می‌کند


نیویورک تایمز ۲۰تیر۹۷ -تحویل یکی از دستگیر شدگان در فرانسه به بلژیک:‌
به‌گفته یک مقام دادگاه فرانسه یک ایرانی که در بلژیک اقامت داشته و در فرانسه بازداشت شده روز چهارشنبه موافقت کرد که به مقامهای بلژیک تحویل داده شود که یک حکم جلب اروپا برایش صادر کرده است.

بنا‌به‌گفته مقامی که به‌دلیل جاری بودن این پرونده، مجاز به صحبت علنی در این رابطه نبود این مظنون که مهرداد عارفانی(۵۵ساله) است ظرف ۱۰روز به بلژیک تحویل داده می‌شود تا در برابر دادگاه تحقیق حاضر شود.

گزارشی از کمپین ایرانیان آزاده برای استرداد دیپلومات تروریست رژیم ایران از آلمان به بلژیک  






توطئه بمب گذاری در گردهمایی ایران آزاد نشان میدهد که دیکتاتوری حاکم در ایران تا کجا از این جنبش ترسیده است.
 توطئه دیکتاتوری ایران برای  بمب گذاری در گردهمایی ایران آزاد در پاریس در طاخر هفته گذشته با تلاش مشتزک پلیسهای بلژیک قرانسه و ألمان متوقف شد.
در این توطئه مأمور دولت ایران و تروریست‌های رژیم ایران که در اروپا زندگی میکنند؛ شرکت داشتند.

این توطئه د نشان میدهد که دیکتاتوری حاکم در ایران تا کجا از این جنبش ترسیده است.


درپی کشف و خنثی شدن توطئه تروریستی علیه همایش بزرگ مقاومت ایران که با دستگیری دیپلومات تروریست رژیم توسط پلیس آلمان و دستگیری تروریستهای دست‌ اندرکار با مواد انفجاری توسط پلیس بلژیک صورت گرفت.

اتحادیه اروپا باید رژیم ایران را منزوی کند


حمایت احزاب ایتالیا از تحقیقات بلژیک در مورد توطئه تروریستی علیه مقاومت ایران

نمایندگان پارلمان اروپا به آنگلا مرکل: دیپلمات تروریست رژیم ایران باید به بلژیک فرستاده شود، تا در مقابل عدالت قرار بگیرد

 اسدالله اسدی رئیس اطلاعات آخوندها

خنثی شدن عملیات تروریستی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت و دستگیری سه تن از تروریستها

بنا‌ به اطلاعیه مشترک دادستانی فدرال بلژیک و اداره فدرال اطلاعات و امنیت این کشور یک زوج تروریست رژیم آخوندی که مأموریت داشتند به یک حمله تروریستی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس در نهم تیر ماه دست بزنند، در بلژیک دستگیر شدند و امروز برای آنها حکم دستگیری توسط قاضی صادر شد.
طبق این اطلاعیه از آنها حدود ۵۰۰گرم ماده TATP و یک مکانیزم چاشنی انفجاری در کیف زنانه لوازم آرایش کشف شد. بنا بر این اطلاعیه همزمان در فرانسه یک نفر که مظنون به همدستی با دو نفر فوق می‌باشد دستگیر شده است. اطلاعیه می‌افزاید یک دیپلومات ایرانی از سفارت رژیم آخوندی در وین، رابط تروریستهای دستگیر شده بوده است که او نیز در آلمان دستگیر شده است.
 زن و شوهری که در یک مرسدس بنز در شهر آنتورپ بلژیک دستگیر شده‌اند، امیر سعدونی (۳۸ساله) و نسیم نعامی (۳۴ساله) بودند که خود را هوادار مجاهدین جا زده بودند. آنها تابعیت بلژیکی داشتند.
امیر سعدونی در یک شرکت کشتیرانی که بین هلند و بلژیک تردد داشت کار می‌کرد و مخفیانه به ایران رفت و آمد می‌کرد. نسیم نعامی در سال ۱۳۸۸از ایران به بلژیک رفته بود و با سعدونی ازدواج می‌کند.
دیپلومات تروریستی که روز یکشنبه ۱۰تیر ماه در جنوب آلمان دستگیر شد اسدالله اسدی (۴۷ساله) است که از سال ۱۳۹۳رئیس ایستگاه اطلاعات آخوندی در سفارت رژیم در وین است. او دستور نهایی حمله به گردهمایی ۹تیر را به تروریستها ابلاغ کرده بود. به گزارش مطبوعات آلمان اسدالله اسدی ماده انفجاری را در لوکزامبورگ به امیر سعدونی و همسرش تحویل داده بود.
اسدی جانشین مصطفی رودکی یک دیپلومات تروریست دیگر شده بود که در سال ۹۳ از اتریش به تهران بازگشت و در سال ۱۳۹۶به‌عنوان دبیر اول سفارت به آلبانی اعزام شد تا به جاسوسی و زمینه‌سازیهای تروریستی علیه مجاهدین بپردازد. برای تسهیل کار رودکی، کانون هابیلیان و مؤسسه دیده‌بان، دو شعبه وزارت اطلاعات تحت عناوین فرهنگی و مطبوعاتی در آلبانی فعال شدند.
کسی که در فرانسه به ظن همدستی با تروریستها دستگیر شده است، مهرداد عارفانی(۵۵ساله) است. همسر او که اکنون از او جدا شده است با یک مأمور اطلاعات در ایران در ارتباط بود.
پلیس بلژیک پنج محل دیگر را در نقاط مختلف بلژیک مورد بازرسی قرار داده که به دلایل امنیتی نتایج آن هنوز اعلام نشده است.
مقاومت ایران از این پیشتر بارها نسبت به آماده‌سازیهای تروریستی دیپلومات ها و مزدوران اطلاعات و نیروی قدس آخوندها در کشورهای اروپایی از جمله بلژیک هشدار داده بود. ارگانهای اطلاعاتی کشورهای اروپایی در گزارشهای سالیانه خود مستمراًً تأکید کرده‌اند که مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران هدفهای اصلی وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس هستند. به‌دنبال اقدامات تروریستی رژیم، شورای اتحادیه اروپا در ۲۹آوریل ۱۹۹۷مقرر کرد مزدوران و مأموران اطلاعاتی و امنیتی آخوندها از کشورهای عضو اخراج شوند و به کسی از این مأموران اجازه ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا داده نشود. 
در همین رابطه مقاومت ایران خواهان بستن سفارتخانه‌ها و نمایندگیهای رژیم آخوندی، لانه‌های ترور و جاسوسی، و اخراج دیپلوماتها و مأموران اطلاعات و نیروی تروریستی قدس از کشورهای اروپایی شد و بر ضرورت افشا و انتشار تمام جزئیات این پرونده تأکید کرد. افکار عمومی‌ بایستی به‌طور کامل در جریان توطئه‌های تروریستی رژیم آخوندها قرار بگیرند و این لازمه تأمین امنیت مخالفان و پناهندگان ایران است. 
شورای ملی مقاومت ایران کمیسیون امنیت و ضدتروریسم ۱۱تیر ۱۳۹۷(۲ژوییه ۲۰۱۸)


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر