کل نماهای صفحه

۱۳۹۶ دی ۱۷, یکشنبه

قیام سراسری ایران-ارتش آزادیبخش ملی ایران- پیامهای رهبر مقاومت مسعود رجوی




ولی‌فقیه ارتجاع در تلهٔ تحریم 
خامنه‌ای گمشو! 
برای آزادی ملت ایران، بیت‌العنکبوت باید منهدم گردد 
سپاه جهل و جنایت باید درهم کوبیده، خلع‌سلاح و منحل شود 
تهدید، نکوبیدن سر مار به سنگ است


تحریم خامنه‌ای و بیت‌العنکبوت ولایت که نهاد اصلی قدرت و به واقع دولتی مافوق دولت و مرکز ترور و سرکوب و جنایت است، مهمترین تحول پس از لیست‌گذاری سپاه پاسداران ولایت فقیه،کلان ضربه‌ کیفی بر فرق استبداد دینی و رأس حاکمیت آخوندی است. ضربه‌ای که نه فقط ولی‌فقیه، بلکه همهٔ گماشتگان و افراد منصوب او و دفاتر و نمایندگانش را هم در بر می‌گیرد. از قضاییه منحوس تا شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت تا سازمان رادیو و تلویزیون و گردانندگان شعبده‌های جمعه و جماعت...
×××××
به این ترتیب، دولت آمریکا که تاکنون تغییر رفتاری در این رژیم ندیده است، با خلیفهٔ ارتجاع پس از همهٔ لگداندازیهای موشکی و پهپادی او، به‌نحوی بی‌سابقه پل خراب می‌کند. نقطهٔ تعیین‌کننده و قطرهٔ آخر، شلیک به پهپاد آمریکایی و قبل از آن، سنگ روی یخ‌شدن نخست‌وزیر ژاپن در تهران بود. با دست رد‌ّی که خامنه‌ای به سینه او زد و با مین چسباندن به نفتکش ژاپن در همان روز. شینزو آبه هنوز آخوندهای حاکم بر ایران را نشناخته است. نمی‌داند که زبانی جز زبان قهر و قدرت و قاطعیت نمی‌فهمند. اما رئیس‌جمهور آمریکا در همان روز سریعاً نتیجه گرفت حتی فکر کردن به یک توافق با آنها «خیلی زود» است. 
گفته بودیم که سیاست تغییر رفتار با این رژیم، خواه و ناخواه در بلوغ خود به تغییر رژیم و سرنگونی آن راه می‌برد. 
از این پیش‌تر، رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت برای دوران انتقال حاکمیت به مردم ایران، بارها به لیست‌گذاری اطلاعات آخوندها و بیت‌العنکبوت خامنه‌ای فراخوان داده بود. اکنون ولی‌فقیه ارتجاع به تلهٔ تحریم افتاده است. دیگر خلاصی نخواهد یافت. مرگ ظالمان سخت و بی‌امان در تقدیر است.
خامنه‌ای گمشو! این خواست برحق ملت ایران است. برای آزادی ملت ایران بیت‌العنکبوت منهدم باید گردد.
×××××

بیت خامنه‌ای که مرکز اصلی قدرت حاکم بر ایران است، هزارتوی دهشتناکی است.

مجموعهٔ نهادها و نمایندگی‌های اختاپوس ولایت در مؤسسات سیاسی و نظامی و امنیتی و آموزشی و فرهنگی و ورزشی و تبلیغاتی، اعم از دولتی و غیردولتی؛ در ارتش و نیروی انتظامی تحت عنوان «هادیان سیاسی»، حدود ۱۰۴هزار نفر را در بر می‌گیرد. علاوه بر این ستادهای جمعه‌بازار و واعظان جمعه و دستگاه اداره کننده آنان در کل کشور ۱۱هزار پرسنل دارد. هزاران کارمند و مزدبگیر دیگر را هم در مرکز باید به این آمار افزود. بیت‌العنکبوت دهها تیمچه و بازار تحت عنوان دفتر و معاونت و صدها بازارچه تحت عنوان ستاد و سازمان و چندین هزار دکان نمایندگی در داخل و خارج کشور دارد. تشریح و توضیح این مطلب واقعاً کتابی جداگانه می‌خواهد.

-می‌توان معاونت سیاسی و امنیتی به مسئولیت آخوند جنایتکار علی اصغر میرحجازی را مثال زد که قبلاً دفتر اطلاعات ویژه نام داشت و با کد «اداره اطلاعات ۱۰۱» مشخص می‌شود. سیاست‌های کلان امنیتی حاکمیت آخوندی در اینجا تعیین می‌شود و بر همهٔ نهادهای اطلاعاتی و امنیتی نظارت و کنترل دارد. پرونده‌سازی برای مخالفان و باندها و عناصر رقیب و رسانه‌های آنها در همینجا صورت می‌گیرد. برخی گردانندگان خبیث این دستگاه عبارتند از: آخوند طائب، حیدر مصلحی وزیر اطلاعات سابق، احمد سالک، روح‌الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی و شفیع معاون سابق وزارت اطلاعات.

-کنترل و سرکوب روحانیان و طلاب مخالف برعهده معاونت ارتباطات و سازمان حوزه‌هاست.

-مثال شایان توجه دیگر شبکه گستردهٔ مداحان در معاونت فرهنگی است که به یک نیروی سرکوبگر ضدفرهنگی و لمپنی تبدیل شده است.

-ستادهای امر به معروف و نهی از منکر، ستادهای صدور ارتجاع به کشورهای مختلف، شبکه مشاوران امور بین‌المللی، شورای راهبردی روابط خارجی و کنترل فضای مجازی از حیطه و اختیارات و بودجه کلانی برخوردارند.

-بیشترین زد و بندهای سیاسی و کلان دزدی‌های اقتصادی و چپاول دارایی‌ها و اموال مردم ایران در همینجا صورت می‌گیرد که یک نمونه آن ستاد اجرایی فرمان خمینی است.

راستی که بیت خامنه‌ای بزرگترین چراگاه و مرکز غارت و چپاول در جهان است که مردم ایران نخستین قربانی آن هستند

×××××

در شرح وظایف دوازده‌گانه بیت‌ خامنه‌ای، بر کنترل جامعه، قضاییه، نهادهای حکومت، امور نظامی، برنامه اتمی نظامی، سیاست خارجی، انتخابات، تبلیغات داخلی، نماز جمعه و مداحان، حوزه‌ها، کنترل اقتصادی و صدور ارتجاع و تروریسم تأکید شده است.

آنها به هیچکس حساب پس نمی‌دهند، به هیچ قاعده و قانونی پایبند نیستند، هرگز مالیاتی نمی‌دهند. اینجا بالاترین نقطه فرماندهی سرکوب، اعمال اختناق و کنترل جامعه است. سپاه پاسداران و نیروی انتظامی از ولی‌فقیه دستور می‌گیرند. نمایندگان تام‌الاختیار او در همه جا حضور دارند. از فرهنگ و ارتباطات اسلامی تا حج و زیارت، از روزنامه‌های اطلاعات و کیهان تا آموزش و پرورش، از بنیادهای تعاونی تا انواع و اقسام بانکها و بنیادهای مسکن، از جهاد سازندگی و هلال احمر تا دوایر دامپزشکی در ۳۱استان و نمایندگی‌های ولی‌فقیه در انگلستان و هندوستان و آمریکای لاتین. همه چیز در ابتذال آخوندی فرو رفته است.

راستی که بیت‌خامنه‌ای بزرگترین مرکز جرم و جنایت و سرکوب در دنیای امروز است. قیمت را مردم ایران و فرزندان رشید این خلق ستمدیده، با گوشت و پوست و استخوان می‌دهند.

×××××
اهل مماشات و استمالت، پشتیبانان و مشاطه‌گران و مزدوران همین رژیم، در یک کُر هماهنگ از جنگ با آن پرهیز می‌دهند.

فقط معلوم نیست که در ۴۰سال گذشته چه کسی جز مجاهدین و مقاومت ایران، قصد و حال و رمق جنگ با دشمن ملت ایران و سرنگونی آن در تهران را داشته است؟! آنها می‌توانند ۴۰سال دیگر هم به دیالوگ سازنده و دیالوگ انتقادی با همین رژیم و کف زدن و غش و ریسه برای اصلاحات حاجی خاتمی و میانه‌روی شیخ حسن روحانی ادامه دهند. اما مردم ایران می‌گویند که دیگر ماجرا تمام است. دوران آماده‌باش برای سرنگونی این رژیم فرا رسیده است.

تهدید، نکوبیدن سر مار به سنگ است.

سپاه جهل و جنایت باید در هم کوبیده، خلع‌سلاح و منحل شود. باید قیام کرد.

خوشا کانون‌های آتش‌افروز شورشی، طلایه‌داران ارتش آزادی

خوشا هموطنان و یاران شورشگر و اشرف‌نشان که در کشورهای مختلف جهان چون سیل خروشان جاری شده و صدای رسای مردم ایران و ارتش آزادی‌ستان را طنین‌ افکنده‌اند.
رود خروشان خون شهیدان در پرتو مهر تابان مقاومت و آزادی ایران ضامن پیروزی محتوم خلق ماست
 مسعود رجوی ۳تیر ۱۳۹۸

ارتش آزادیبخش ملی ایرانشماره ۱۲-اهریمنان عمامه‌دار نوروز مردم ایران را در فاجعه سیل قتل‌عام کردند.
سزای این رژیم سیل آتش است.
سپاه پاسداران دشمن ضدبشر باید در هم کوبیده شود. 
مسعود رجوی - ۱۹فروردین ۱۳۹۸



ارتش آزادیبخش ملی ایرانشماره ۱۱-  پیام مسعود رجوی دوران آماده‌باش سرنگونی

با گسستن بندهای مماشات و استمالت که آخوندهای ضدبشر را سه دهه در ناز و نعمت فرو برده بود، وارد دوران آماده باش می‌شویم. هر چند طول بکشد و هر چند نشیب و فراز داشته باشد، سرنگونی دشمن ضدبشری محتوم است. 
مسعود رجوی ۱۲ آبان ۱۳۹۷



ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره ۱۰ -پیام مسعود رجوی ۱۱مرداد ۹۷

مشت در برابر مشت، حمله در برابر حمله،‌ آتش جواب آتش!




ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره ۹ -پیام مسعود رجوی ۴تیر۹۷
تهران بزرگترین شهر شورشی جهان





ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره۸ -پیام مسعود رجوی اول خرداد ۹۷
سرنگونی محتوم -پیروزی محتوم
با کانون ها و شهرهای شورشی قدر تاریخی مردم ایران در نبرد آزادیبخش رقم می خورد



ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره۷ -پیام مسعود رجوی۲۷ اردیبهشت ۹۷
کازرون شهر قیام و آتش وخون دشمن تو سرنگون 

ارتش آزادیبخش ملی مقاومت ایران شماره۷ -پیام مسعود رجوی۲۷ اردیبهشت ۹۷
ارتش آزادیبخش ملی مقاومت ایران شماره۷ -پیام مسعود رجوی۲۷ اردیبهشت ۹۷
ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره6 -پیام مسعود رجوی25فروردین۹۷
هر ضربه به دیکتاتور خونریز سوریه ضربه مضاعف 
بر پیکر فرتوت رژیم ولی فقیه ارتجاع در ایران است


بالا بردن مشعل قیام د رکانون های شورشی در سراسر میهن


ارتش آزادیبخش ملی مقاومت ایران شماره6 -پیام مسعود رجوی25فروردین۹۷  هر ضربه به دیکتاتور خونریز سوریه ضربه مضاعف بر پیکر فرتوت رژیم ولی فقیه ارتجاع در ایران است
مسعود رجوی

ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره۵-پیام رهبر مقاومت مسعود رجوی۱۹ دی۱۳۹۶
اذعان خلیفه درهم شکسته ارتجاع به قیام و آتش خشم ملت
گواهی تحمیلی به نقش ارتش آزادی و عملکرد مقاومت سازمان یافته
 تحت عنوان راس سوم مثلث سرنگونی
شاه سلطان ولایت! تیغ و تقاص و تهدید دیگر اثر ندارد






جملاتي از پيام شماره 5 آقای مسعود رجوی ـ 19دي
ـ  شاه سلطان ولايت، تيغ و تقاص وتهديد؛ ديگر اثر ندارد.
ـ  كفتار عمامه دار ولايت با صورتي سرخ شده از سيلي هاي قيام و آتش خشم ملت؛ به صحنه آمد تا به مهره ها و مزدوران هراسان نظام اطمينان خاطر بدهد كه اين بار هم مانند سال 88 و سال 78 از سرنگوني جان به در خواهند برد و نبايد از «صدهانفر اخلالگر و تخريب كننده» ... بيمناك باشند!
ـ خليفه درهم شكسته ارتجاع؛  به گونه اي تحميلي و ترسان؛ به نقش ارتش آزادي و عملكرد مجاهدين ومقاومت سازمان يافته؛ تحت عنوان راس سوم مثلث سرنگوني؛ گواهي داد.
ـ خامنه اي نتيحه گيري كرد؛ حساب مجاهدين را از بقيه جدا كنيد؛ يعني كه اعدام و قتل عام بايد گردند تا ديگر كسي مثل آنها جرات سرنگون كردن و ريشه كني اصل ولايت فقيه را به خود ندهد.
 ـ ولي فقيه «بي چاك و دهان» و «برق از سر پريده» كه هم چون «سگ سوزن خورده» لرزان و پريشان عليه فرزندان رشيد ملت ايران پارس مي كند. از تشكيلات و سازماندهي ومقاومت سازمان يافته به غايت مي ترسد و در آن به عيان سرنگوني محتوم خود و رژيمش را مي بيند.
ـ او (خامنه اي) بهتر از هركس مي داند كه «مجاهدين» و «شبكه اجتماعي قيام»   و «كانون هاي شورشي» و «هزار اشرف» به راستي زن و مرد جنگ و رزم آوران صحنه وميدانند. جز خلق قهرمان و  بپاخاسته از احدي طرح و فرمان نمي گيرند،
ـ درمورد تامين هزينه هاي مجاهدين چه در ايران؛ چه درمنطقه و چه در سطح بين المللي؛ توسط عربستان حتي در حد يك ريال هم؛ خامنه اي سراپا دروغ و مزخرف مي گويد.
ـ ولي فقيه ارتجاع در سخن پراكني خود 4بار از اهانت قيام كنندگان به پرچم  و آتش زدن پرچم؛ تخريب و آتش زدن و سوزاندن مسجد؛ دشنام دادن به قرآن و اسلام ناله سر داد؛ همه مي دانند كه پرچم و مسجد و اسلام و قران دروغ و بهانه است اين ها ابزار كار و اسامي مستعار خليفه كذاب جور و ستم است هم مي دانند كه از روز بالا گرفتن قيام و به زير كشيدن و لگد گوب كردن و آتش زدن عكسهاي خامنه اي بود كه همه شبكه هاي تلويزيوني رژيم پرچمشان را به دستور او آرم ثابت قرار دادند. از اين رو هم مي دانند كه زخم هاي درمان ناپذير خليفه ارتجاع از رگبار شعارهاي مرگ بر خامنه ايست كه اكنون اجتماعي وتوده گير شده  و دانش آموزن نوجوان و نونهال را هم فرا گرفته است.
ـ آفرين بر همه قيام آفرينان و قهرمانان كانونهاي شورشي و ارتش آزاديبخش ملي و شعارهاي ملي و ميهني و انقلابي آنها كه رژيم را به لرزه در آورده است:   
«خامنه اي حيان كن؛ ممكلت را رها كن!»
«مرگ بر خامنه اي»
«مرگ بر روحاني»
«شعار هر ايراني؛ مرگ بر خامنه اي ـ روحاني»
«توپ؛ تانك؛ فشفشه؛ آخوند بايد گم بشه»
«حكومت اخوندي سرنگون سرنگون»
«مي جنگيم ؛ مي ميريم؛ ايران را پس مي گيريم»
«واي به روزي كه مسلح شويم»

ـ تلاش بيهوده خامنه اي براي تئوري بافي درمورد تفكيك بين حقوق و مطالبات اقتصادي مردم از حقوق و مطالبات سياسي؛ دجالگري محض است.
ـ خامنه اي مي خواهد بر غصب و سرقت نخستين و بالاترين حق كه حق حاكميت جمهور مردم است؛ سرپوش بگذارد.
ـ خامنه اي مي خواهد ولايت و حاكميت آخوندي را كه نامشروع ترين است؛ مشروع جلوه بدهد؛ از اين رو  نيازمند اين است كه مبارزه و مجاهدت در برابر اين غصب و سرقت بزرگ در حكومت شريران و غارتگران را «حركات وحشيانه و تخريبگرانه يك گروه» جلوه بدهد.
ـ سرقت حق حاكميت مردم؛ در پس پرده دين و اسلام و مسجد و قران؛ ام الفسا و علت العلل مشكلات و مسائل اقتصادي است. اما خليفه ارتجاع مي خواهد معلول را به جاي علت قالب كند. از اين رو نيازمند تفكيك مطالبات اقتصادي مردم از مطالبات سياسي است.... مشكلات اقتصادي در اين حاكميت سياسي؛ هيچ راه حل و پاسخي پيدا نمي كند.
ـ وقتي مشكلات اقتصادي تلنبار و بغرنج و پيچيده شد؛ خواه و ناخواه به سياست و بحران سياسي راه مي برد و شرايط عيني را براي قيام و انقلاب آماده مي كند. خليفه درهم شكسته از همين مي ترسد و نوميدانه در دايره بسته اقتصادي به نرمش و چرخش ولايت مدارانه روي آورده است اما هيچ برون رفتي ندارد و سر خود را به سنگ مي كوبد.
ـ در يازدهم تيرماه گذشته؛ براي همه مجاهدين و افسران ارتش آزاديبخش ملي، در همه جا و در همه كشورها، كارزار سرنگوني شماره9 اعلام شد؛ اين كارزارها مسئوليت پذيري و تعهدي است در برابر خلق و خالق كه چراغ راهنماي مجاهدين در يك زمانبندي مشخص است....
اكنون در كمال خوشوقتي و افتخار؛ همچنان كه دشمن هم گواهي كرده است؛ مي توان گفت كه كارزار شماره ۹در داخل ميهن اشغال شده و در سطح منطقه اي و بين المللي به هدف هاي خود رسيده است.
ـ  از همان «ماه ها قبل» كه خامنه اي گفته است؛ دركارزار «سين ـ ۹» اين تعهد دروني اعلام شده بود كه همه شرايط آماده است و تا آنجا كه به موسسان چهارم بر مي گردد بايستي منتهاي تلاش خود را به عمل بياورد كه رژيم منفور ولايت به چهل سالگي نرسد.
ـ حال بگذاريد كه ولي فقيه ارتجاع دوباره و صدباره ما را از سر بريده بترساند؛ شاه مجاهدين را سر بريد اما پس از ۷سال خودش سرنگون شد. شيخ نيز ۳۶سال است كه مجاهدين را اعدام وقتل عام مي كند؛ صبر كنيد؛ ببينيم در اين مصاف كدام طرف ماندگار و كدام طرف سرنگون مي شود؟
ـ مافكر مي كنيم كه خلق قهرمان و جبهه خلق؛ مقاومت و قيام خلق و مجاهد خلق بر استبداد ديني غلبه خواهد كرد.
ـ ما به حاكميت آخوندي مي گوييم: «بترسيد؛ بترسيد؛ ما همه با هم هستيم
ـ آري، ما هم مي گوييم كه از مرگ و از اعدام و قتل عام قوي تريم؛ هرگاه كه درو مي شويم دوباره با رويش جوانه ها پربارتر از جا بر مي خيزيم. قيام مي كنيم و به براندازي بنا و بنياد دشمن كه همان اصل ولايت فقيه باشد ادامه مي دهيم.
ـ اكنون رويش پر بار جوانه هاي قيام را درجاي جاي ميهن مجروح و اشغال شده مي توان ديد از خراسان تا لرستان و خوزستان؛ از كرمانشاه تا  اصفهان و تهران؛ از آذربايجان تا كردستان و سيستان و بلوچستان از اراك تا  قم و همدان ، از ايلام تا كرمان و مازندران ؛ از دورود تا ايذه و تويسركان .... درود درود  برخلق و ميهن و بر زيباترين وطن خجسته باد.

ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره۵-پیام رهبر مقاومت مسعود رجوی۱۹ دی۱۳۹۶
ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره۵-پیام رهبر مقاومت مسعود رجوی۱۹ دی۱۳۹۶
ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره۵-پیام رهبر مقاومت مسعود رجوی۱۹ دی۱۳۹۶
ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره۵-پیام رهبر مقاومت مسعود رجوی۱۹ دی۱۳۹۶
ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره۵-پیام رهبر مقاومت مسعود رجوی۱۹ دی۱۳۹۶
ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره۵-پیام رهبر مقاومت مسعود رجوی۱۹ دی۱۳۹۶
ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره۵-پیام رهبر مقاومت مسعود رجوی۱۹ دی۱۳۹۶

ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره۴-پیام رهبر مقاومت مسعود رجوی۱۶ دی۱۳۹۶
موقعیت انقلابی استراتژي قیام و سرنگونی 
و ضرورت هوشیاری دربرابر نیرنگ های ارتجاعی استعماری

ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره ۳-پیام رهبر مقاومت مسعود رجوی۱۱دی۹۶
جواب به خامنه ای خلیفه ارتجاع در یک کلام  این است:
 شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده آتش جواب آتش

ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره ۲-پیام رهبر مقاومت مسعود رجوی

ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره ۲-پیام رهبر مقاومت مسعود رجوی۹ دی۹۶

پیام رهبر مقاومت تحت عنوان ارتش آزادیبخش شماره ۲ از سیمای آزادی پخش شد
ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره ۲-پیام رهبر مقاومت مسعود رجوی
ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره ۲-پیام رهبر مقاومت مسعود رجوی
ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره ۲-پیام رهبر مقاومت مسعود رجوی


مسعود رجوی: قیام بالا بلند ملت ایران خجسته و مبارک باد
افعی کبوتر نمی زاید. اصلاح و اعتدال در رژیم ولایت فقیه یک سراب است
از پاتکهای دشمن زبون او نترسید و نا امید نشوید
آتش قیام را به هر قیمت روشن و پرفروغ نگهدارید

آمادگی برای دفع شر مزدوران بسیج و لباس شخصی

دستورات محوری مهمی برای یگانهای ارتش آزادیبخش در داخل میهن صادر کردند
من جمله از:
دستور محوری : تشکیل تیمها و دسته ها و یکانهای ارتش آزادیبخش ملی


دراولین فرصت شوراهای #مقاومت رادرهمه محلات و #شهرها وروستاها تشکیل وباکمک تیمهادسته ها ویکانهای #ارتش_آزادیبخش_ملی کنترل مراکز وداویر حکومتی مخصوصا #رادیووتلویزیون را بدست بگیرند


ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره ۱-پیام رهبر مقاومت مسعود رجوی
ارتش آزادیبخش ملی ایران شماره ۱-پیام رهبر مقاومت مسعود رجوی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر