کل نماهای صفحه

۱۴۰۰ فروردین ۲۳, دوشنبه

 













آخرین سخنرانی خانم مریم رجوی

کنفرانس اینترنتی در آلمان «سیاست درست: حقوق‌بشر، توقف تروریسم، حمایت از قیام مردم ایران

مریم رجوی: مناسبات دیپلماتیک با رژیم آخوندها باید به توقف سرکوب در ایران و تروریسم رژیم در اروپا منوط شود

امروز یک واقعیت بسیار سرسخت در ایران وجود دارد. جامعه ایران در یک وضعیت انفجاری و در یک موقعیت انقلابی است.
رژیم ولایت فقیه در ضعیف‌ترین نقطه خودش قرار دارد. دود و دم‌های رژیم و ولی‌فقیه‌اش تلاشی است مذبوحانه برای سرپوش گذاشتن بر موقعیت شکننده‌اش.
اولویت آخوندها تأمین و تجهیز و تسلیح گروه‌های تروریستی در منطقه و برنامه سلاح اتمی و موشکی برای بقای خودش است. به‌دلیل این سیاست‌ها و چپاول و غارت سرمایه‌های کشور، هم‌اکنون ۸۰درصد مردم زیر خط فقر هستند. و تعارض میان مردم ایران و این رژیم به نقطه غیرقابل بازگشت رسیده است.

رژیم آخوندی در یک بن‌بست مرگبار گرفتار شده که راه خروجی برایش متصور نیست. خامنه‌ای با سیاست انقباض و افزایش سرکوب تلاش می‌کند مانع از قیام مردم و فروپاشی رژیمش شود ولی این سیاست، وضعیت انفجاری جامعه را تشدید می‌کند

ادامه و متن کامل

 

اجلاس میاندوره‌یی شورای ملی مقاومت - اورسوراواز - فروردین ۱۴۰۰


آری به جمهوری دمکراتیک

نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری که رژیم در پیش دارد، صحنه دیگری از تناقض مرگبار رژیم است.
خامنه‌ای برای کنترل اوضاع به سپردن کرسی ریاست‌جمهوری به یکی از گماشتگان خود و ‌تک‌پایه کردن حکومت احتیاج مبرم دارد. اما این تغییر، کل رژیم را در برابر جامعه ناراضی آسیب‌پذیر می‌کند. حال اگر خامنه‌ای و سپاه پاسداران از پس ‌اجرای این طرح برنیایند، شکافی به‌مراتب بزرگ‌تر از دوره‌های پیشین در رأس حاکمیت ایجاد می‌شود که هژمونی خامنه‌ای را متزلزل می‌کند.
اما تا آنجا که به‌مردم ایران و به مقاومت مردم ایران و شورای ملی مقاومت بر‌می‌گردد، نمایش انتخابات فقط وسیله‌یی برای پوشاندن چهره کریه و خونخوار استبداد دینی است.
نمایش انتخابات ولایت فقیه، نه آزاد است، نه از هیچ‌یک از استانداردهای جهانی انتخابات برخوردار است و نه مردم ایران برای آن کمترین مشروعیتی قائل‌اند.
در چهار دهه گذشته شورای ملی مقاومت، تمام نمایش‌های انتخاباتی را قاطعانه تحریم و رقم‌سازیهای رژیم برای افزایش چند برابری درصد مشارکت را افشا کرده است. این بار نیز شعبده انتخاباتی فاشیسم دینی از جانب مردم ایران پاسخی جز طرد و تحریم سراسری ندارد.
آری رأی ما سرنگونی است. ما می‌گوییم: نه به‌رژیم ولایت فقیه، و آری به جمهوری دمکراتیک
آری به ‌یک جمهوری کثرت‌گرا بر اساس انتخابات آزاد، جدایی دین و دولت، برابری زن و مرد، لغو حکم اعدام، رفع همه تبعیضات علیه پیروان مذاهب گوناگون و خودمختاری برای همه ملیت‌ها

لینک متن کامل

سخنرانی نوروزی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰

مریم رجوی: تیک تاک تحویل سال، صدای پای قیام‌کنندگان برای سرنگونی استبداد مذهبی

امروز رژیم ولایت فقیه در چنان وضعیت وخیمی است که در ۴۰سال گذشته نظیر ندارد؛ دولت آخوند روحانی فلج شده و از پا افتاده است. نمایش انتخابات مجلس ارتجاع با وجود همه آمارسازی‌ها به پایین‌ترین درجه مشارکت در ۴۰سال اخیر سقوط کرد.
خامنه‌ای با گماردن پاسدار چماق‌دار قالیباف در رأس مجلس ارتجاع، گام اول را برای انقباض حداکثر و تک‌پایه کردن رژیم برداشت. او به یک دست کردن حکومت برای بقای آن و هژمونی ولایت فقیه نیازمند است. در این مسیر ناگزیر جناح اصلاح‌طلب قلابی را که عایقی برای حفظ رژیم بوده، از میان می‌برد. پس آنچه اثبات و درخشان می‌شود همانا راه و راه‌حل همین مقاومت است که از قیام و سرنگونی می‌گذرد.
مقاومتی که ۴۰سال است شعبده‌های انتخاباتی رژیم ولایت فقیه را به پشیزی نخریده و آن را تحریم کرده و هر بار اقشار و دستجات و گروهها و احزاب جدیدی به حقانیت آن پی‌برده و به تحریم پیوسته‌اند.

تناقض خامنه‌ای در این است که از یک‌طرف برای نمایش انتخابات تنور گرم و داغ می‌خواهد اما از طرف دیگر در پی آن است که گماشته و کاندیدای خودش را به تنور بچسباند. اما شعبده‌بازی انتخابات ریاست‌جمهوری از نظر مردم ایران ذره‌یی مشروعیت ندارد. تحریم سراسری این انتخابات توسط مردم ایران آن روی سکه قیامهای مردمی و پاسخ دیگری است به قاتلان ۱۵۰۰شهید به‌خون خفته آبان.
مردم ایران گفته‌اند و قاطعانه می‌گویند «نه» به حاکمیت آخوندها، «نه» به استبداد دینی و «نه» به آزادی‌کشی و اختناق و غارت.
و «آری» به آزادی و رأی جمهور مردم و «آری» به جمهوری دموکراتیک

لینک متن کامل

 

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر